Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Sokołowa: Obserwujemy wzrost sprzedaży produktów na grilla nawet o 50 proc.

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-04-2009, 11:25
Dyrektor Sokołowa: Obserwujemy wzrost sprzedaży produktów na grilla nawet o 50 proc.

Przygotowania do sezonu grillowego rozpoczęły się w naszej firmie jeszcze w listopadzie 2008 roku. Polegały na przeanalizowaniu oferty z ubiegłego sezonu oraz ocenie nowych propozycji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Cezary Jasiński, dyrektor ds. marketingu w Sokołów SA.

Popyt na kategorię produktów "na grilla" ciągle rośnie. - Sokołów obserwuje znaczne wzrosty sprzedaży z roku na rok, sięgające nawet 50 proc. - podkreśla dyrektor spółki. - Nie obserwujemy znaczących różnic w poszczególnych kanałach dystrybucji, chociaż w kanale nowoczesnym trochę lepiej sprzedają się mięsa grillowe, a w kanale tradycyjnym kiełbasy na grilla - dodaje.

Spółka opracowała nową wizualizację opakowań. Przygotowano też próbki wyrobów dla klientów wraz z ofertą cenową. - Poza tym opracowaliśmy materiały POS wspierające sprzedaż. Wstępnie zaplanowano również ważniejsze akcje promocyjne, związane z sezonem grillowym - informuje Jasiński.

Od lat najpopularniejszym produktem na grilla w kategorii mięs pozostaje karkówka wieprzowa. - Coraz popularniejszy staje się również boczek. Klienci częściej pytają także o szaszłyki. Powoli zaczyna być modna wołowina, ale większość konsumentów jeszcze nie potrafi jej prawidłowo grillować. To mięso stosunkowo trudne do przygotowania - zauważa dyrektor Sokołów. - Zdecydowanie jednak największe zmiany zachodzą w mięsie drobiowym. Jest ono coraz bardziej popularne wśród amatorów grillowania - dodaje.

Najpopularniejsze produkty grillowe to karkówka i boczek. Oprócz nich, Sokołów uwzględnia w swoim grillowym portfolio kilka nowości - W tym roku będą to, między innymi: łopatka wołowa wiejska, bekon rolowany i kiełbaski chistorra - wymienia Cezary Jasiński. - Oprócz typowych wyrobów grillowych, klieci chętnie kupują na grilla także kiełbasy - zaznacza .

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (6)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • świniarz 17-04-2009, 20:32:
Panowie.....
Dajcie dyrektorowi trochę pozaklinać sprzedaż. Poświąteczny popyt jest niski a są sygnały, że podaż trzody rośnie. Jeśli nie grill to co ruszy sprzedaż???? Poza tym muszą coś zrobić z tą furą mięsa z Danii, którą przerabiają w Pozmeacie. Muszą przecież dbać o interesy duńskich i fińskich udziałowców
  • 1414141 16-04-2009, 23:01:
To jest za duży moloch. Tam dyrekcja i zarząd żyją swoim życiem i są oderwani od rzeczywistości(produkcji). Tworzą w mediach wizerunek firmy, która w rzeczywistości wygląda inaczej. Wysokie nastrzyki mięs, chemia i mięso z importu. Gdyby nmie to, firma nie mogłaby konkurować na rynku.
  • Rybołów 16-04-2009, 22:56:
A o tym to słyszałem iż w S. każdy robi sobie co chce. Działy produkcyjne oderwane są od rynku a handlowcy od marketingu. A biurokracja okrutna. Ponoć kierowników i dyrektorów jest wiecej niż przedstawicieli w dziale handlowym...

Zobacz wszystkie komentarze (6)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH