Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor Wipasz: Rozwijamy produkcję mięsa drobiowego

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 06-12-2012, 15:02
Dyrektor Wipasz: Rozwijamy produkcję mięsa drobiowego

Aktualnie zakład drobiarski w Mławie produkuje około 150 t mięsa drobiowego dziennie. Docelowo ilość ta ulegnie potrojeniu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jacek Jelonek, dyrektor naczelny zakładu drobiarskiego Wipasz.

- Rozpoczęcie produkcji mięsa drobiowego przez Wipasz z pewnością wiąże się z długofalową strategią operacyjną firmy. Co firma chce osiągnąć?

- Poprzez uruchomienie produkcji mięsa z kurczaka rozpoczęliśmy budowę zintegrowanego łańcucha produkcji - od pasz, poprzez nadzorowane fermy, produkcję i konfekcjonowanie mięsa drobiowego. Działanie to jest odzwierciedleniem przyjętej strategii pionowej integracji produkcji. Wejście w nowy segment - mięso drobiowe otwiera możliwości rozwoju rynków sprzedaży w kraju i za granicą, buduje relacje z odbiorcami pasz, którzy jednocześnie stają się dostawcami żywca drobiowego.

- Jaka jest obecnie, a jaka docelowo wielkość produkcji kurczaka w Państwa zakładach?


- Aktualnie zakład drobiarski w Mławie produkuje około 150 t mięsa drobiowego dziennie. Docelowo ilość ta ulegnie potrojeniu.

- Jak ocenia Pan potencjał rynku mięsa z kurczaka?


- Wszystko wskazuje na to, iż rok 2012 będzie rekordowy pod względem produkcji drobiu. Konsumenci krajowi jak i zagraniczni w obliczu kryzysu częściej sięgają po relatywnie tańszy drób. Według ekspertów produkcja mięsa drobiowego w 2012 wzrośnie o 10 proc. w stosunku do roku 2011.

- Planuje Pan inwestycje? Może przejęcia?


- Wipasz postawił na innowacyjność i nowoczesność. Zakład Drobiarski w Mławie został wyposażony w najnowocześniejszy sprzęt do naważania i pakowania elementów z kurczaka. W kolejnych etapach inwestycji przewidziana jest nowa linia do uboju i dzielenia, która zwiększy moce produkcyjne zakładu.

- W jakich kanałach dystrybucji będzie sprzedawane państwa mięso drobiowe?

- Specyfika oferty - pakowane hermetycznie mięso z kurczaka powoduje, iż docelowo głównym odbiorcą produktów Wipasz będą sieci handlowe. Kanał sprzedaży nazywany potocznie nowoczesnym oferuje najszersze możliwości sprzedaży tego typu produktów. Na dzień dzisiejszy równie istotną rolę odgrywa kanał tradycyjny oraz eksport.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • stooork 07-05-2014, 18:43:
Witam, Jedno krótkie pytanie.
Czy potrzebujecie mechaników do pracy.
  • teken 23-03-2013, 17:33:
z tym naważaniem to macie jakieś problemy !!!!!!!!!!!! a może maszyna o kitu ?
  • kurnikarz 12-12-2012, 19:24:
Panie obiektywny, nie porównuj największej firmy drobiarskiej w Polsce dzialajacej ponad 20 lat do firmy która co niedawno przejela ubojnie. Ja i tak gratuluję Wipaszowi ze zdecydowali sie na zakup zakladów po Ilczaku i spacili wszystkie długi, o to wszystko na terenach gdzie rzadzi Cedrob.

Zobacz wszystkie komentarze (9)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.