Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor ZM Tarczyński: Klienci zaczęli czytać etykiety produktów mięsnych

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-02-2011, 14:56
Dyrektor ZM Tarczyński: Klienci zaczęli czytać etykiety produktów mięsnych
Na fot. Mariusz Biernat, dyrektor handlowy ZM Tarczyński

Z każdym rokiem udziały wędlin z segmentu premium w ogólnym koszyku zakupowym Polaków rosną - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Biernat, dyrektor handlowy ZM Tarczyński.

Biernat zwraca uwagę, że jeszcze do niedawna kupowało się "kiełbasę myśliwską" czy "polędwicę sopocką", czyli rodzaj wędliny, a nie markę producenta. - Wzmożone działania marketingowe o zasięgu ogólnopolskim ze strony koncernów przetwórstwa mięsnego, a także znakowanie półek w sklepach sprawiły, że konsument zaczął doceniać znaczenie marki - zauważa dyrektor handlowy ZM Tarczyński. - Obok czynników takich jak bogacenie się społeczeństwa i wspomnianych już zabiegów marketingowych, bardzo istotny jest wzrost świadomości konsumentów. Podobnie jak np. w przemyśle odzieżowym, tak i w naszej branży klienci zaczęli czytać etykiety produktów - daty produkcji, skład, pochodzenie itp. Nasze społeczeństwo jest edukowane przez media, lekarzy i dietetyków. Efekt jest taki, że nawet mając skromniejszy budżet domowy, wolimy kupić mniejszy kawałek wędliny wysokogatunkowej niż większy nieznanego producenta - dodaje.

Oferta marki Tarczyński jest skoncentrowana na wyrobach z segmentu premium. To one stanowią największy procent w całym portfelu produktowym. Jednak chociaż Europa ceni jakość i smak polskich wyrobów mięsnych, rozwój eksportu nie jest dynamiczny. - W przypadku marki Tarczyński stanowi zaledwie mały odsetek całej produkcji - zaznacza Mariusz Biernat. - Koszty wejścia na zagraniczny rynek sieci handlowych są ciągle dużą barierą dla polskich producentów - akcentuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

TARTARCZYNSKI

KOMENTARZE: (10)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kubasiewicz krzysztof 25-02-2011, 09:13:
najlepsze wyroby mięsne ma pan Karol rzeżnik, ktory robi je metodami rzemeiślniczymi.Bo masarz wedliniarz to rzemieslnik.Duze zakłady mięsne to fabryki miesne tasmowy wyrób masowej przeciętnośc,i a nie majstersztyk wędliniarski,wyroby dużych przemysłwych przetworni nigdy nie będą super smaczne tylko poprawne!
  • życzliwy 24-02-2011, 09:02:
a ja pracowałem kiedyś w T S.A. i minąłem się z MB , życzę mu sukcesów !
  • :) 24-02-2011, 07:28:
ale o zarządzaniu ma :))))

Zobacz wszystkie komentarze (10)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.