Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor ZM Tarczyński: Klienci zaczęli czytać etykiety produktów mięsnych

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-02-2011, 14:56
Dyrektor ZM Tarczyński: Klienci zaczęli czytać etykiety produktów mięsnych
Na fot. Mariusz Biernat, dyrektor handlowy ZM Tarczyński

Z każdym rokiem udziały wędlin z segmentu premium w ogólnym koszyku zakupowym Polaków rosną - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Mariusz Biernat, dyrektor handlowy ZM Tarczyński.

Biernat zwraca uwagę, że jeszcze do niedawna kupowało się "kiełbasę myśliwską" czy "polędwicę sopocką", czyli rodzaj wędliny, a nie markę producenta. - Wzmożone działania marketingowe o zasięgu ogólnopolskim ze strony koncernów przetwórstwa mięsnego, a także znakowanie półek w sklepach sprawiły, że konsument zaczął doceniać znaczenie marki - zauważa dyrektor handlowy ZM Tarczyński. - Obok czynników takich jak bogacenie się społeczeństwa i wspomnianych już zabiegów marketingowych, bardzo istotny jest wzrost świadomości konsumentów. Podobnie jak np. w przemyśle odzieżowym, tak i w naszej branży klienci zaczęli czytać etykiety produktów - daty produkcji, skład, pochodzenie itp. Nasze społeczeństwo jest edukowane przez media, lekarzy i dietetyków. Efekt jest taki, że nawet mając skromniejszy budżet domowy, wolimy kupić mniejszy kawałek wędliny wysokogatunkowej niż większy nieznanego producenta - dodaje.

Oferta marki Tarczyński jest skoncentrowana na wyrobach z segmentu premium. To one stanowią największy procent w całym portfelu produktowym. Jednak chociaż Europa ceni jakość i smak polskich wyrobów mięsnych, rozwój eksportu nie jest dynamiczny. - W przypadku marki Tarczyński stanowi zaledwie mały odsetek całej produkcji - zaznacza Mariusz Biernat. - Koszty wejścia na zagraniczny rynek sieci handlowych są ciągle dużą barierą dla polskich producentów - akcentuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

TARTARCZYNSKI

KOMENTARZE: (10)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kubasiewicz krzysztof 25-02-2011, 09:13:
najlepsze wyroby mięsne ma pan Karol rzeżnik, ktory robi je metodami rzemeiślniczymi.Bo masarz wedliniarz to rzemieslnik.Duze zakłady mięsne to fabryki miesne tasmowy wyrób masowej przeciętnośc,i a nie majstersztyk wędliniarski,wyroby dużych przemysłwych przetworni nigdy nie będą super smaczne tylko poprawne!
  • życzliwy 24-02-2011, 09:02:
a ja pracowałem kiedyś w T S.A. i minąłem się z MB , życzę mu sukcesów !
  • :) 24-02-2011, 07:28:
ale o zarządzaniu ma :))))

Zobacz wszystkie komentarze (10)

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH