Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor ZM Wierzejki: U nas nie musi być najtaniej

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-01-2015, 13:48
Dyrektor ZM Wierzejki: U nas nie musi być najtaniej
(fot. wierzejki.pl)

W 2015 r. naszym priorytetem pozostaje rozwój sieci sklepów. Planujemy otworzyć minimum 15 nowych placówek. Nie wykluczamy jednak uruchomienia nawet 25 sklepów. Ostateczna liczba otwarć zależeć będzie od dostępnych lokalizacji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Zdanowski, dyrektor sieci detalicznej Zakładu Mięsnego Wierzejki.

Firma zamierza w tym roku rozszerzyć działalność o południową Lubelszczyznę, Podlasie, oraz zachodnie okolice Warszawy. - W dalszych planach uwzględniamy również ekspansję w Białymstoku, Łodzi i Trójmieście. Myślimy również o Bydgoszczy i Toruniu - precyzuje Piotr Zdanowski. - Rozwijając sieć sklepów staramy się pogłębiać współpracę z firmami, z którymi współpracujemy w ramach poszerzania póki asortymentowej, zwłaszcza zaś z tymi, które podnajmują u nas stoiska. W tym obszarze szczególnie silna jest nasza kooperacja z piekarnią Putka - zaznacza.

- Chcemy rozszerzyć grono firm, z którymi współpracujemy o nowych partnerów biznesowych. Stosunkowo niedawno nawiązaliśmy współpracę z firmą Mlekovita. Szukamy lokalizacji na sklep z podnajętym stoiskiem piekarniczym. Osobiście staram się również nawiązać współpracę z firmą rybną - mówi dyrektor ZM Wierzejki. - Staramy się stworzyć szeroką koalicję polskich producentów żywności, chcących sprzedawać we własnych punktach specjalistycznych. W naszej ocenie, jest to jedyna możliwa odpowiedź na rozwój w Polsce niemieckich i portugalskich dyskontów - dodaje.

Już teraz sklepy mięsne z logo Wierzejki proponują klientom szeroką ofertę artykułów spożywczych uzupełniających ofertę wędlin. - Sery sprzedajemy od ponad 10 lat. Ułatwia nam to fakt, że funkcjonujemy w gminie, która posiada duże tradycje hodowli krów mlecznych. Na naszym terenie działa wielu bardzo dobrych producentów sera, m.in.: Spomlek, SM Ryki czy Mlekovita. Są to dla nas bardzo ważni partnerzy - podkreśla Zdanowski.

Zapytany o inne mocne strony jego zakładu mięsnego, nasz rozmówca wskazuje na bardzo dynamiczny i doświadczony zespół ludzi rozwijających sieć sklepów, nowoczesny charakter firmy i tzw. "masarski rodowód". - To wszystko sprawia, że produkt sprzedawany w dyskontach nie jest konkurencyjny wobec naszego. Funkcjonujemy na bazie zupełnie innej strategii dotyczącej jakości i wsadu do wędlin. U nas nie musi być najtaniej - podsumowuje dyrektor ZM Wierzejki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ollalaola 25-10-2016, 20:41:
Nie musi byc najtaniej,bo nie jest najlepiej. Po raz kolejny kupuję filet z piersi kurczaka. Sądzac po cenie nalezy spodziewac sie miesa pierwszego gatunku. Owszem, swieze, nawet powiedzialabym swiezo rozbierane ale...no wlasnie ale. W miesie kosci, chrzesci, resztki kosci, tluszcz i błony. To ma byc ta dosj=konala jakosc za doskonala cenę? Do wiadomosci osob zainteresowanych podam adres sklepu

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 263) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 269)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH