Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor ZM Wierzejki: U nas nie musi być najtaniej

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 15-01-2015, 13:48
Dyrektor ZM Wierzejki: U nas nie musi być najtaniej
(fot. wierzejki.pl)

W 2015 r. naszym priorytetem pozostaje rozwój sieci sklepów. Planujemy otworzyć minimum 15 nowych placówek. Nie wykluczamy jednak uruchomienia nawet 25 sklepów. Ostateczna liczba otwarć zależeć będzie od dostępnych lokalizacji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Piotr Zdanowski, dyrektor sieci detalicznej Zakładu Mięsnego Wierzejki.

Firma zamierza w tym roku rozszerzyć działalność o południową Lubelszczyznę, Podlasie, oraz zachodnie okolice Warszawy. - W dalszych planach uwzględniamy również ekspansję w Białymstoku, Łodzi i Trójmieście. Myślimy również o Bydgoszczy i Toruniu - precyzuje Piotr Zdanowski. - Rozwijając sieć sklepów staramy się pogłębiać współpracę z firmami, z którymi współpracujemy w ramach poszerzania póki asortymentowej, zwłaszcza zaś z tymi, które podnajmują u nas stoiska. W tym obszarze szczególnie silna jest nasza kooperacja z piekarnią Putka - zaznacza.

- Chcemy rozszerzyć grono firm, z którymi współpracujemy o nowych partnerów biznesowych. Stosunkowo niedawno nawiązaliśmy współpracę z firmą Mlekovita. Szukamy lokalizacji na sklep z podnajętym stoiskiem piekarniczym. Osobiście staram się również nawiązać współpracę z firmą rybną - mówi dyrektor ZM Wierzejki. - Staramy się stworzyć szeroką koalicję polskich producentów żywności, chcących sprzedawać we własnych punktach specjalistycznych. W naszej ocenie, jest to jedyna możliwa odpowiedź na rozwój w Polsce niemieckich i portugalskich dyskontów - dodaje.

Już teraz sklepy mięsne z logo Wierzejki proponują klientom szeroką ofertę artykułów spożywczych uzupełniających ofertę wędlin. - Sery sprzedajemy od ponad 10 lat. Ułatwia nam to fakt, że funkcjonujemy w gminie, która posiada duże tradycje hodowli krów mlecznych. Na naszym terenie działa wielu bardzo dobrych producentów sera, m.in.: Spomlek, SM Ryki czy Mlekovita. Są to dla nas bardzo ważni partnerzy - podkreśla Zdanowski.

Zapytany o inne mocne strony jego zakładu mięsnego, nasz rozmówca wskazuje na bardzo dynamiczny i doświadczony zespół ludzi rozwijających sieć sklepów, nowoczesny charakter firmy i tzw. "masarski rodowód". - To wszystko sprawia, że produkt sprzedawany w dyskontach nie jest konkurencyjny wobec naszego. Funkcjonujemy na bazie zupełnie innej strategii dotyczącej jakości i wsadu do wędlin. U nas nie musi być najtaniej - podsumowuje dyrektor ZM Wierzejki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ollalaola 25-10-2016, 20:41:
Nie musi byc najtaniej,bo nie jest najlepiej. Po raz kolejny kupuję filet z piersi kurczaka. Sądzac po cenie nalezy spodziewac sie miesa pierwszego gatunku. Owszem, swieze, nawet powiedzialabym swiezo rozbierane ale...no wlasnie ale. W miesie kosci, chrzesci, resztki kosci, tluszcz i błony. To ma byc ta dosj=konala jakosc za doskonala cenę? Do wiadomosci osob zainteresowanych podam adres sklepu

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 081) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.