Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dyrektor ZMW Kaminiarz: Współpraca z sieciami wymaga elastyczności

  • Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
  • Data: 11-06-2015, 14:49
Dyrektor ZMW Kaminiarz: Współpraca z sieciami wymaga elastyczności
Waldemar Szymczak dyrektor ds. sieci ZMW Kaminiarz (fot. mat.pras.)

Boczki pod marką Kaminiarz oraz jako private label znaleźć można niemal we wszystkich sieciach obecnych na polskim rynku detalicznym i hurtowym. Silna marka, specjalizacja i szerokie możliwości produkcyjne to zdaniem przedstawiciela firmy klucz do skutecznych rozmów z sieciami.

- Sieci cenią specjalistów z całym kapitałem, które to pojęcie oznacza – mówi Waldemar Szymczak dyrektor ds. sieci ZMW Kaminiarz – To z jednej strony dopracowane przez dekady technologie i sprawdzeni dostawcy, z drugiej szerokie możliwości produkcyjne i potencjał w zakresie kreowania nowych produktów. Dzięki silnej i rozpoznawalnej marce, w większości wypadków występujemy na półkach pod własną nazwą - podkreśla.

Zakład Mięsno-Wędliniarski Kaminiarz to rodzinny zakład, który kontynuuje tradycje rzeźnicze sięgające początków ubiegłego wieku. Ponad 20 lat temu zakład sprofilował jednak produkcję w kierunku wytwarzanie boczku. Dziś oferuje kilkadziesiąt rodzajów tego produktu (produkcja dzienna 50 ton), dystrybuowanych również w kanale tradycyjnym. Posiada specjalistyczną linię do rozbioru i produkcji boczków, w tym do produkcji boczku smażonego oraz trzy nowoczesne linie do plastrowania w zróżnicowanych gramaturach.

- W kanale nowoczesnym jesteśmy obecni od wielu lat - podkreśla Szymczak. - Ta współpraca ma swoją specyfikę i wymaga poza potencjałem produkcyjnym także elastyczności organizacyjnej. Sieci wiedzą czego chcą i potrzebują partnera, który poza elementem finansowym, sprosta również na etapie tworzenia oferty ściśle dopasowanej do formatu ich klienta i strategii sprzedażowej. Dziś mamy przetarte szlaki, a każda ze stron zna wartość drugiej – dodaje.

Przedstawiciel zakładu podkreśla, że dzięki współpracy z sieciami firma pozyskuje informacje jak zmieniają się oczekiwania konsumentów. To m.in z kanału nowoczesnego zakład otrzymał sygnały o potrzebie wprowadzenia na rynek boczków bezglutenowych. Te trafią do sprzedaży jeszcze w czerwcu.

– Dzięki współpracy z sieciami pozyskujemy cenne informacje, jak zmieniają się oczekiwania konsumenta ostatecznego. Umiejętności sieci przyciągania dużej liczby klientów, analizy ich oczekiwań i kreowania nowej oferty są powszechnie znane. To wartość dodana tej współpracy - mówi Waldemar Szymczak dyrektor ds. sieci ZMW Kaminiarz.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH