Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Dzieci najchętniej jedzą parówki, szynkę i paszteciki

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 29-11-2010, 11:57
Dzieci najchętniej jedzą parówki, szynkę i paszteciki

W Polsce jest około 3 mln dzieci w wieku 3-10 lat, co stanowi 8,7 proc. całej populacji. Ta liczna grupa konsumentów stanowi atrakcyjny kąsek dla wielu firm w tym w szczególności producentów żywności - zauważają eksperci firmy Regis.

Pomimo, iż wiele branż przemysłu spożywczego doceniło już dziecięcego konsumenta, w tym względzie producenci mięsa i wędliny mają jeszcze dużo do zrobienia. Regis przeprowadził w 2010 r. szereg badań rynkowych z mamami kupującymi wędliny dla swoich dzieci. Wyniki wykazują, że najpopularniejszymi gatunkami wędlin jedzonymi przez dzieci jest: parówka, potem szynka, paszteciki i kiełbaski.

Jest już na rynku kilku producentów oferujących produkty mięsne dla dzieci. „Matki są świadome wyboru i różnorodności oferty, dlatego nowi uczestnicy tej kategorii muszą podjąć starania stworzenia produktu idealnego dla swego konsumenta czyli dziecka oraz jego rodzica, który ostatecznie podejmuje decyzję zakupową" - czytamy w komunikacie firmy Regis.

„Współpracując z klientami wykorzystujemy wiedzę zdobytą podczas badań marketingowych oraz nasze długoletnie doświadczenie w opracowaniu konceptów produktowych i planów komunikacji. Efektem współpracy z jednym z naszych klientów jest opracowanie linii dla dzieci pod marką własną Ufoludki. Nazwa została spontanicznie wymyślona podczas wywiadów z dziećmi, następnie skonfrontowana w kolejnych badaniach z dziećmi i matkami" - czytamy dalej.

Jak podaje Regis - cechy produktów całej linii w tym parówek, zostały dobrane na podstawie badań z matkami. „Właściwie jest to produkt idealny wg mam, z bardzo dużą akceptacją wśród dzieci" - twierdzi firma.

Poza samym produktem, Regis przygotował plan komunikacji zgodny z oczekiwaniami najmłodszych uczestników rynku, tak by wprowadzenie produktu na rynek zakończyło się sukcesem. Konsekwencją nazwy Ufoludki jest kreacja kilku postaci, którym firma nadała imiona i charaktery. W pierwszej fazie wprowadzania produktu na rynek do każdego opakowania będzie dodawany komiks o przygodach Ufoludków, a w kolejnych odsłonach magnesiki z ulubioną postacią, tak by dzieci chciały mieć ich całą grupę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH