Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Dzieci najchętniej jedzą parówki, szynkę i paszteciki

W Polsce jest około 3 mln dzieci w wieku 3-10 lat, co stanowi 8,7 proc. całej populacji. Ta liczna grupa konsumentów stanowi atrakcyjny kąsek dla wielu firm w tym w szczególności producentów żywności - zauważają eksperci firmy Regis.

Dzieci najchętniej jedzą parówki, szynkę i paszteciki

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 29-11-2010, 11:57

Pomimo, iż wiele branż przemysłu spożywczego doceniło już dziecięcego konsumenta, w tym względzie producenci mięsa i wędliny mają jeszcze dużo do zrobienia. Regis przeprowadził w 2010 r. szereg badań rynkowych z mamami kupującymi wędliny dla swoich dzieci. Wyniki wykazują, że najpopularniejszymi gatunkami wędlin jedzonymi przez dzieci jest: parówka, potem szynka, paszteciki i kiełbaski.

Jest już na rynku kilku producentów oferujących produkty mięsne dla dzieci. „Matki są świadome wyboru i różnorodności oferty, dlatego nowi uczestnicy tej kategorii muszą podjąć starania stworzenia produktu idealnego dla swego konsumenta czyli dziecka oraz jego rodzica, który ostatecznie podejmuje decyzję zakupową" - czytamy w komunikacie firmy Regis.

„Współpracując z klientami wykorzystujemy wiedzę zdobytą podczas badań marketingowych oraz nasze długoletnie doświadczenie w opracowaniu konceptów produktowych i planów komunikacji. Efektem współpracy z jednym z naszych klientów jest opracowanie linii dla dzieci pod marką własną Ufoludki. Nazwa została spontanicznie wymyślona podczas wywiadów z dziećmi, następnie skonfrontowana w kolejnych badaniach z dziećmi i matkami" - czytamy dalej.

Jak podaje Regis - cechy produktów całej linii w tym parówek, zostały dobrane na podstawie badań z matkami. „Właściwie jest to produkt idealny wg mam, z bardzo dużą akceptacją wśród dzieci" - twierdzi firma.

Poza samym produktem, Regis przygotował plan komunikacji zgodny z oczekiwaniami najmłodszych uczestników rynku, tak by wprowadzenie produktu na rynek zakończyło się sukcesem. Konsekwencją nazwy Ufoludki jest kreacja kilku postaci, którym firma nadała imiona i charaktery. W pierwszej fazie wprowadzania produktu na rynek do każdego opakowania będzie dodawany komiks o przygodach Ufoludków, a w kolejnych odsłonach magnesiki z ulubioną postacią, tak by dzieci chciały mieć ich całą grupę.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Regis RSS ALERT    /    marketing RSS ALERT    /    parówki RSS ALERT    /    szynka RSS ALERT    /    pasztet RSS ALERT    /    kiełbasy RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.176.100
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.