Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Dziki Trop: Chcemy, aby dziczyzna wróciła na należne jej miejsce w polskiej kuchni (wideo)

- Dziczyzna obecna jest w polskiej kuchni od wielu wieków, jednak w ostatnich dekadach była nieco zapomniana. Staramy się ożywić tę tradycję i pokazać dziczyznę w nowej odsłonie, jako mięso, które nie musi być drogie ani trudne w przygotowaniu - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Grzegorz Malec, właściciel sieci sklepów z dziczyzną Dziki Trop i dyrektor zarządzający Elite Expeditions.

Dziki Trop: Chcemy, aby dziczyzna wróciła na należne jej miejsce w polskiej kuchni (wideo)
Grzegorz Malec, właściciel sieci sklepów z dziczyzną Dziki Trop, dyrektor zarządzający Elite Expeditions, fot. Paweł Pawłowski

Jak mówi Grzegorz Malec, sklep Dziki Trop odpowiada na rosnące zainteresowanie dziczyzną wśród Polaków.

- Od kilku lat obserwujemy w Polsce rosnące zainteresowanie dziczyzną i potrzebę powrotu do tradycji kulinarnych, dawnych przepisów. Dziczyzna obecna jest w polskiej kuchni od wielu wieków, jednak w ostatnich dekadach była nieco zapomniana. Staramy się ożywić tę tradycję i pokazać dziczyznę w nowej odsłonie, jako mięso, które nie musi być drogie ani trudne w przygotowaniu. Z drugiej strony rośnie świadomość zdrowotna społeczeństwa, a dziczyzna jest zdrową alternatywą dla mięsa dostępnego powszechnie w sklepach. Dzięki temu jest doceniana przez wielu klientów i przyciąga nowych - mówi.

Rosnąca popularność dziczyzny sprawiła, że pierwszy sklep Dzikiego Tropu w Warszawie przy ul. Gagarina stał się zbyt mały w stosunku do potrzeb.

- Marka Dziki Trop zyskała uznanie nie tylko na rynku warszawskim. W 2016 roku otworzyliśmy drugi sklep w Krakowie. Niestety, nasz obecny punkt w Warszawie przy ul. Gagarina staje się dla nas zbyt mały. Dlatego zarówno sobie, jak i konsumentom chcemy zaproponować bardziej komfortowe warunki. Widzimy naszą rolę nie tylko jako sprzedawców mięsa, ale także propagatorów zdrowego żywienia. W naszym nowym punkcie przy ul. Raszyńskiej 6, który zostanie otwarty w lutym 2018 roku, powstanie zaplecze kuchenne, dzięki czemu będziemy mogli sprzedawać gotowe potrawy, a także organizować warsztaty kulinarne i podejmować inne działania na rzecz tego, aby dziczyzna wróciła na należne jej miejsce w polskiej kuchni - dodał Malec.

Pełna treść rozmowy z Grzegorzem Malcem już wkrótce na łamach portalspozywczy.pl

Dziki Trop jest marką handlową firmy Elite Expeditions sp. z o.o., która powstała w 1989 roku jako firma rodzinna i do dziś nią pozostała. Spółka prowadzi skup i przetwórstwo dziczyzny od 1995 r., w Zwierzyńcu, na terenie Roztoczańskiego Parku Narodowego. Obecne moce produkcyjne zakładu wynoszą 2 tys. ton gotowego produktu rocznie.

Elite Expeditions produkuje chłodzone oraz mrożone mięso z jelenia, dzika, sarny oraz daniela, a także wędzone polędwice, szynki, salami, kiełbasy i kabanosy. Produkty Elite Expeditions dostępne są w sieciach handlowych: Lidl, Auchan, Selgros i E.Leclerc. Sklepy Dziki Trop znajdują się w Warszawie oraz Krakowie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dziki Trop RSS ALERT    /    Grzegorz Malec RSS ALERT    /    Elite Expeditions RSS ALERT    /    dziczyzna RSS ALERT    /    sklepy mięsne RSS ALERT    /    Warszawa RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • Rudy 2017-12-15 15:41:19
    Brawo dla tego pana. Dziczyzna powinna wrócić na polskie stoły.
  • burak ze wsi 2017-12-16 22:14:20
    nieetyczna branża, znęcanie się nad zwierzętami dla kasy
  • Profesor 2018-10-26 08:59:50
    JUŻ JEZUS CHRYSTUS MORDOWAŁ RYBY I JADŁ-CZYLI MOŻNA MORDOWAĆ I JEŚĆ

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.45.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.