Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Ekspert: Firmy mięsne będą musiały szukać kolejnych oszczędności

Rok 2011 będzie dla branży mięsnej kolejnym wyzwaniem. Ogromna konkurencja z jednej strony , a z drugiej spadek koniunktury, będą zmuszać firmy do redukcji kosztów we wszystkich obszarach działalności - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wojciech Woźniak.

Ekspert: Firmy mięsne będą musiały szukać kolejnych oszczędności
Na fot. Wojciech Woźniak, ekspert branży mięsnej

Ekspert ma nadzieję, że cięcie kosztów, nie wpłynie na spadek jakości produktów mięsnych, która jak podkreśla - i tak została przez ostatnie 20 lat nadszarpnięta. - Daje się zauważyć, że największe problemy w tej trudnej grze będą miały średnie firmy. Są one zbyt słabym partnerem dla dużych graczy rynkowych, ale ich struktura jest zbyt rozwinięta, jak na potencjał lokalnego rynku - ocenia Wojciech Woźniak.

Zauważa, że jednym z realnych i ciekawych pomysłów jest integracja pozioma i tworzenie wspólnych grup zakupowych. - Przy dobrej woli i sprawnej współpracy można istotnie obniżyć koszty, poprawiając tym samym rentowność i konkurencyjność - mówi ekspert. - Dzięki takiemu współdziałaniu firma średniej wielkości może zaoszczędzić nawet do kilkuset tysięcy rocznie, co w wielu przypadkach jest zyskiem. Potrzebne jest jednak zrozumienie i wzajemne zaufanie. Być może większy kryzys zmusi firmy do współpracy i większej solidarności - prognozuje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wojciech Woźniak RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    oszczędności RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • MIESNY 2011-01-31 09:04:55
    Potrzebne jest jednak zrozumienie i wzajemne zaufanie TRZYMAJ TAK PANIE Woźniak. MA TO DOTYCZYĆ WSZYSTKICH OBYWATELI NIE TYLKO TYCH KTÓRYCH JESTEŚ PAN EKSPERTEM .

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.166.133.84
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.