Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Ekspert: Parówka jest dziś uczciwym produktem o wysokiej mięsności i czystym składzie

- Parówka jest dziś lubiana przez dzieci i z mniejszym wyrzutem sumienia wybierana przez matki, które dużo chętniej niż kiedyś przyznają w badaniach, że podają je swoim dzieciom - mówiła Marta Marczak, dyrektor w zespole strategii marki PwC na debacie "Rewolucja w branży mięsnej zmienia strategie firm" podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2019.

Ekspert: Parówka jest dziś uczciwym produktem o wysokiej mięsności i czystym składzie
Marta Marczak, dyrektor w zespole strategii marki PwC, fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 21-11-2019, 15:42

Marta Marczak zwróciła uwagę na fakt, że produkty w branży mięsnej mocno się ostatnio zmieniły.

- Wiemy jak zły PR miała parówka. Dzisiaj jako kategoria jest uczciwym produktem o wysokiej mięsności i czystym składzie. Jest lubiana przez dzieci i z mniejszym wyrzutem sumienia wybierana przez matki, które dużo chętniej niż kiedyś przyznają w badaniach, że podają je swoim dzieciom - dodała.

Ekspertka podkreśliła, że konsument nie wybierze zdrowia lub wygody bez przyjemności.

- Ona nadal jest na prowadzeniu. Ważne żeby pochodziła z czegoś prawdziwego i autentycznego, żeby oprócz smaku ucieszyło się oko. Stąd estetyzacja opakowań, żeby nie tylko lepiej eksponowały produkt, ale także żeby już w pierwszym kontakcie sprawiały przyjemność - dodała.

Jako przykład długoterminowej zmiany rynku żywności Marczak wskazała szeroko pojęte zdrowie.

- Na pewno za 2-3 lata nie uznamy, że jest ono nieważne. To efekt ewolucji świadomości konsumentów. Byłabym ostrożna z twierdzeniem, że polski konsument jest już świadomy. Według mnie jest raczej pogubiony, skołowany sprzecznymi narracjami. Jedni mówią "nie jeść mięsa", drudzy: "jeść wszystko ale odpowiedzialnie i w odpowiedniej ilości", trzecie podejście to dieta eliminacyjna, w końcu po czwarte "dobre jest to, co służy konkretnej osobie, nie ma diety, która służy wszystkim". Jest to bardzo skomplikowane. Konsument jest otwarty na wiedzę, a marki mogą wykorzystać ten tunel do skomunikowania. Jeśli zrobią to w sposób uczciwy, będzie to dla nich duża szansa - dodała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marta Marczak RSS ALERT    /    parówki RSS ALERT    /    PwC RSS ALERT    /    FRSiH 2019 RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    konsument RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Stanisław Jarzyna 2019-11-26 09:41:19
    Parówki wytwarzane są z papieru toaletowego, te droższe z nieużywanego.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.238.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.