Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Europejska wieprzowina może podbić rynek Japonii i Kanady

Kampania "Let’sMeat!" promująca europejską wieprzowinę na rynkach Japonii oraz Kanady wchodzi w decydującą fazę. Zbliżają się dwa kluczowe wydarzenia - prezentacja na targach w obu krajach.

Europejska wieprzowina może podbić rynek Japonii i Kanady
Fot. Shutterstock

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 04-04-2016, 15:15

Jeszcze w tym tygodniu rusza impreza Toronto Food & Drink Market, która potrwa w dniach 8-10 kwietnia 2016. W połowie miesiąca, w dniach 13 – 15 kwietnia, w Tokio odbędą się targi Japan MeatIndustry Fair.

Podczas obu wydarzeń powstanie wspólne stoisko producentów i przetwórców mięsa wieprzowego z UE, na którym odbywać się będą zarówno rozmowy biznesowe, jaki i pokazy kulinarne kończące się degustacjami przygotowanych potraw. Ponadto w Toronto pierwszego dnia targów odbędzie się inauguracyjne seminarium i rozmowy B2B w Konsulacie Generalnym RP "O polsko-kanadyjskiej współpracy. Czy polskie mięso podbije kanadyjskie stoły?”.

Wszystkie wydarzenia organizowane są w ramach kampanii promocyjno-informacyjnej "Rozsmakuj się w Europie”, która jest prowadzona na zlecenie Związku "Polskie Mięso”, zrzeszającego blisko 70 największych polskich producentów branży mięsnej. Witold Choiński, prezes Związku, wyjaśnia:

- Kampania "Rozsmakuj się w Europie" prowadzona będzie w latach 2015 – 2018. Skierowana jest do odbiorców biznesowych. Wśród zaplanowanych działań znajduje się m.in. prezentacja oferty na najważniejszych targach spożywczych w Japonii i w Kanadzie czy organizacja misji gospodarczych. Powstała też strona kampanii: www.letsmeat.eu. Już w tym tygodniu lecimy z przedstawicielami polskich firm mięsnych do Toronto, gdzie powstanie pierwsze stoisko targowe w ramach kampanii, a także odbędzie się inauguracyjne seminarium w Konsulacie RP. Odnotowujemy duże zainteresowanie naszą wizytą ze strony kanadyjskich partnerów - wyjaśnia Witold Choiński, prezes Związku "Polskie Mięso". 

Hasłem przewodnim jest: "Let’sMeat!”, które zachęca do zapoznania się z europejską wieprzowiną. Na stoiskach odbędą się pokazy kulinarne wraz z degustacjami, których motywem przewodnim będzie spotkanie kuchni europejskiej z kuchnią kanadyjską i japońską. Temu motywowi ma być podporządkowany cały scenariusz pokazów, a także menu.

- Kanada jest kulinarnym tyglem smaków. W naszym menu wykorzystane zostaną tradycyjne elementy kuchni kanadyjskiej, połączone z nowymi trendami z Europy. Głównym składnikiem dań będzie oczywiście wieprzowina, jednak istotna rolę dla wdrożenia idei kulinarnego spotkania spełniać będą także różnego rodzaju dodatki. Nie zabraknie charakterystycznych dla Kanady owoców lasu: grzybów czy żurawiny. Idealnie do dań mięsnych pasuje także flagowy dla Kanady syrop klonowy, który charakteryzuje się przyjemnym smakiem oraz aromatem czy oryginalny specjał kuchni kanadyjskiej – liść paproci. W menu znajdą się więc m.in. kotlety mielone z łopatki wieprzowej w sosie grzybowym i z puree ziemniaczanym z dodatkiem oscypka czy wieprzowina pieczona w cieście francuskim z sosem żurawinowym i smażonym liściem paproci - mówi Marcin Budynek, kucharz odpowiedzialny za organizację pokazów w Toronto. 

więcej informacji:

Polskie Mięso RSS ALERT    /    Japonia RSS ALERT    /    Kanada RSS ALERT    /    wieprzowina RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.252.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.