REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Europejski drób będzie promowany w Azji

  • Autor: RW,portalspozywczy.pl
  • Data: 02-03-2016, 13:23
Europejski drób będzie promowany w Azji
Łukasz Dominiak, dyrektor generalny KRD-IG. Łukasz Dominiak, dyrektor generalny KRD-IG (fot. zelaznastudio.pl)

Rynki azjatyckie to atrakcyjny kierunek dla europejskiego drobiu. Nieprzypadkowo Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza startuje z realizacją kampanii informacyjno - promocyjnej „Europejski Drób – w Jakości Siła”. Celem kampanii jest promocja mięsa drobiowego pochodzącego z Unii Europejskiej w Azji.

REKLAMA

Kampania została zaplanowana na trzy lata i potrwa do lutego 2019 roku. W ramach projektu na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wietnamu oraz Chin i Hongkongu promowane będzie europejskie mięso drobiowe - produkowane w systemie QAFP.

Unia Europejska jest ważnym graczem w światowym handlu mięsem drobiowym. W 2014 roku
z krajów Unii Europejskiej wyeksportowano 1,3 miliona ton mięsa drobiowego. Polska jest europejskim liderem w produkcji mięsa drobiowego.

- W 2015 roku odnotowaliśmy wzrost o ok. 10 proc. w stosunku do roku 2014, osiągając rekordowy wyniki na poziomie ok. 2,15 mln ton produkcji mięsa drobiowego. W tym czasie na zagraniczne rynki trafiło ok. 850 tysięcy ton drobiu, czyli w przybliżeniu 40 proc. całkowitej produkcji, co pokazuje jakie znaczenie dla branży ma eksport – mówi Łukasz Dominiak, dyrektor generalny KRD-IG.

Celem kampanii jest wykreowanie pozytywnego wizerunku produktów drobiowych wysokiej jakości produkowanych w Unii Europejskiej. W ramach kampanii będą przekazywane informacje na temat właściwości drobiu oraz samego systemu QAFP, który jest gwarantem jakości i bezpieczeństwa mięsa drobiowego.

Działania skierowane będą głównie do odbiorców biznesowych, dlatego osią kampanii staną się działania informacyjne prowadzone podczas najważniejszych wydarzeń targowych na rynkach docelowych. W ramach projektu zaplanowano także szereg aktywności edukacyjnych oraz działań public relations.

Za wszystkie działania w ramach kampanii odpowiada agencja PR Partner of Promotion. Budżet kampanii wynosi ponad 4 000 000 EUR. Projekt jest współfinansowany ze środków UE.

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Damian 03-03-2016, 19:42:
Tzn ile znowu Państwo zapłaci za ta reklamę bo dotychczas QAFP kosztowało kraj ok. 50 mln zł.
  • Potencjalny sąsiad kurnika 03-03-2016, 13:11:
Szkoda tylko, że zarówno Unia, jak i nasze władze nie widzą tego, że ta pozycja "lidera" wiąże się z truciem ludzi, mieszkających w sąsiedztwie kurników i bezpowrotnym niszczeniem przyrody. Zamiast rozwijać siec kurników w Polsce, może walnąć kilka w Brukseli i jej okolicach?

Zobacz wszystkie komentarze (2)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH