Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Farmio: Branża podjęła próbę walki z nami, która spełzła na niczym

- Branża podjęła próbę walki, która spełzła na niczym, a obecnie sama idzie w kierunku powielania naszych pomysłów. Do etapu współpracy jeszcze może dojdziemy. Potrzeba czasu. Jesteśmy za współpracą, a nie marnowaniem czasu na walkę między sobą - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Artur Węgłowski, wiceprezes zarządu Farmio SA.

Farmio: Branża podjęła próbę walki z nami, która spełzła na niczym
Artur Węgłowski, wiceprezes zarządu Farmio SA, fot. PTWP

Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 03-07-2019, 09:30

Artur Węgłowski jest zdania, że pomóc w zwiększeniu krajowego spożycia jaj mogłaby wspólne działanie największych producentów.

- Jeśli zostałaby zaproponowana tego typu inicjatywa przez organizacje branżowe czy zrzeszenia, warto byłoby ją podjąć, bo przyniosłoby to korzyści dla wszystkich. Natomiast musi być pewien konsensus i chęć współpracy, do czego zachęcamy. Nie ma obecnie inicjatyw tego typu, ale być może kiedyś to nastąpi. Łącząc siły można wiele zdziałać, a warto promować jajko jako wartościowy posiłek z korzyścią dla wszystkich - dodał.

Wiceprezes Farmio przyznaje, że relacje firmy z resztą branży nie są łatwe.

- Branża nas raczej nie kocha. Szkoda, bo zamiast skupiać się na wspólnych ideach promujących dobry jakościowo produkt i jego wartości odżywcze, branża skupia się na walce z konkurentem, który ośmielił się zrobić coś ponad standard. Branża podjęła próbę walki, która spełzła na niczym, a obecnie sama idzie w kierunku powielania naszych pomysłów. Do etapu współpracy jeszcze może dojdziemy. Potrzeba czasu. Jesteśmy za współpracą, a nie marnowaniem czasu na walkę między sobą - dodał.

Węgłowski wskazuje, że Farmio ma zamiar poszerzać asortyment, lecz nie nastąpi to wcześniej niż w 2020 roku.

- Mamy w zanadrzu całą gamę produktów i kategorii opracowanych przez nasz dział NPD, które chcemy po kolei wdrażać. Musi to być jednak połączone z odpowiednią komunikacją. W związku z tym, że mamy obecnie za dużo priorytetów, najpierw skupiamy się na wykorzystaniu inwestycji w mięso standardowe. W drugiej kolejności zabierzemy się za brand w zakresie komunikacji i rozszerzenia gamy produktów - mówi.

Branża nas nie kocha, ale nasza strategia procentuje - Przeczytaj pełną treść naszej rozmowy z Arturem Węgłowskim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Artur Węgłowski RSS ALERT    /    Farmio RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    jaja RSS ALERT    /    jaja 2019 RSS ALERT    /    drobiarstwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.92.148.165
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.