Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Farmio na FRSiH: Przez lata w Polsce nie było silnej marki jajek

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-10-2016, 12:33
Farmio na FRSiH: Przez lata w Polsce nie było silnej marki jajek
Fot. Marcin Bugalski, starszy kierownik marki Farmio

Podczas sesji „Proces budowania marki – od no name do produktu markowego” Marcin Bugalski, starszy kierownik marki Farmio, opowiedział o budowaniu marki dla jaj.

Jak powiedział Bugalski, przez lata w Polsce nie było jednej silnej marki jajek: – Na rynku jaj jest wielu rozproszonych producentów plus kilkunastu największych graczy, którzy w pewien sposób podzieli się miedzy sobą, jeśli chodzi o sieci czy regiony – ocenił ten rynek starszy kierownik marki Farmio.

Zapytany o obawy konsumentów dotyczące GMO, przyznał, że temat ten polaryzuje społeczeństwo i w opinii publicznej jest bardzo negatywnie postrzegany: –Mamy badania CBOS z 2013 roku, w których ponad 70% badanych uważa, że GMO jest czymś złym. Z drugiej strony w tych samych badaniach wykazano, że ponad 50% respondentów jest w stanie zapłacić trochę więcej za produkt wytworzony bez udziału GMO. Ten element jest podstawą konceptu Farmio – powiedział przedstawiciel firmy.

Bugajski zaznaczył, że dzięki znalezieniu niszy na rynku udało się wytworzyć markę proponującą coś innego  – Daliśmy konsumentom wybór. Zaproponowaliśmy jaja od kur karmionych paszą bez GMO. Jeżeli ktoś jest przeciwny GMO, może wybrać produkt odpowiedni dla siebie. Robimy coś inaczej i to konsumenci mogą zdecydować, co wybiorą – tłumaczył gość FRSiH.

W procesie budowania marki firma postawiła na zwiększanie świadomości klientów co do bezpieczeństwa żywności. – Jesteśmy pierwszą marką jajek, która promowała się w telewizji – powiedział Bugalski.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Holender 21-10-2016, 10:38:
Farmio- dodajcie jeszcze napis na opakowaniach jajej "Wolne od salmonelli", a ucieszycie tym importerów.

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.