Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Fermy Drobiu Woźniak na FRSiH: Polscy producenci jaj stykają się z czarnym PR-em (wideo)

  • Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
  • Data: 08-11-2017, 15:06
Fermy Drobiu Woźniak na FRSiH: Polscy producenci jaj stykają się z czarnym PR-em (wideo)
Barbara Woźniak, prezes zarządu, OVOTEK Sp. z o.o i przedstawicielka Ferm Drobiu Woźniak; fot. PTWP

– Niejednokrotnie słyszę, że my jako producenci nie możemy trafić do ostatecznego klienta. Nie mamy problemów sprzedaży na rynki zagraniczne, ale najczęściej jest to robione przez traderów. Później nasz produkt jest pakowany w inne opakowanie producentów zagranicznych – powiedziała podczas FRSiH Barbara Woźniak, prezes zarządu, OVOTEK Sp. z o.o i przedstawicielka Ferm Drobiu Woźniak.

– W październiku 2016 r. padliśmy ofiarą podejrzenia występowania salmonelli w naszych produktach. Został zgłoszony alert do systemu RASFF. Konsekwencją tego była dla nas lawina problemów. W toku przeprowadzonych badań na żadnym etapie nie stwierdzono salmonelli w jajach. Podejrzewamy, że była to nieuczciwa walka konkurencyjna – powiedziała Barbara Woźniak, prezes zarządu, OVOTEK Sp. z o.o i przedstawicielka Ferm Drobiu Woźniak.

Prelegentka debaty "Naturalność, jakość, bezpieczeństwo – trzy filary produkcji i promocji polskiej żywności"przyznała również, że polscy producenci są dyskryminowani na rynku europejskim. Zdarza się, że produkty są odrzucane ze względu na to, że pochodzą właśnie z Polski.

– Niejednokrotnie słyszę, że my jako producenci nie możemy trafić do ostatecznego klienta. Nie mamy problemów sprzedaży na rynki zagraniczne, ale najczęściej jest to robione przez traderów. Później nasz produkt jest pakowany w inne opakowanie producentów zagranicznych – stwierdziła.

Dodała jednocześnie, że w handlu wszystko sprowadza się jednak do ceny, a po aferze fipronilowej nawet ci klienci, którzy nie chcieli kupować polskich produktów, dziś nie mają już oporów i są zadowoleni ze współpracy.

Spytana o ceny jaj, Barbara Woźniak przyznała, że w ciągu roku wzrosły one czterokrotnie. 

Barbara Woźniak, prezes zarządu, OVOTEK Sp. z o.o., była jedną z prelegentek debaty "Naturalność, jakość, bezpieczeństwo – trzy filary produkcji i promocji polskiej żywności", która odbyła się 6 listopada 2017 r. w ramach X Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (2)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Ob 13-11-2017, 14:39:
Zasady są proste.
Sprzedajesz za tyle, ile ktoś jest gotowy zapłacić.
Zawsze masz prawo podpisać wiążącą umowę.
Jeśli znajdzie się chętna druga strona oczywiście.
  • makaroniarz 09-11-2017, 11:14:
Historia sie powtarza , kilka lat temu wymieniali klatki na europejskie ijajka podrożały 50% -teraz 100% bo co ??? bo jest okazja zarobić a POLSKI klient ??? mają nas w DOOPIE i producentów makaronu też ale to się skończy już niebawem . W styczniu i lutym będą żebrać żeby kupić choć jedną paletkę . To są proste chłopy i prostaki , słowo lojalność - nie istnieje dla nich . Po trupach do kasy .

Zobacz wszystkie komentarze (2)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH