Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Fermy Drobiu Woźniak zwiększają produkcję jaj z chowu ściółkowego

- Rezygnacja przez sieci handlowe z jaj z chowu klatkowego nie wpłynie negatywnie na sytuację w firmie, ponieważ Fermy Drobiu Woźniak są również liderem w produkcji jaj ściółkowych w Polsce. Najkorzystniejszą reakcją na zmiany jest stopniowe zwiększanie produkcji jaj z chowu ściółkowego i taką właśnie strategię przyjęła nasza firma - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o.

Fermy Drobiu Woźniak zwiększają produkcję jaj z chowu ściółkowego
Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o., fot. FD Woźniak

Małgorzata Kuriata zauważa, że widocznym trendem wśród polskich konsumentów jest coraz częstsze wybieranie jaj ściółkowych zamiast z chowu klatkowego.

- Przyjęliśmy strategię stopniowego zwiększania produkcji jaj z chowu ściółkowego. Innym możliwym rozwiązaniem było przejście na produkcję jaj ekologicznych i wybiegowych, natomiast jego konsekwencją byłaby większa cena za jajko. Należy pamiętać, że dla polskiego konsumenta ważnym czynnikiem zakupowym jest cena. Aktualnie w Polsce około 90 proc. stad utrzymywane jest w chowie klatkowym - dodaje.

Dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Drobiu Woźniak przyznaje, że spółka stawia obecnie na zwiększanie produkcji jaj ściółkowych oraz zdobywanie nowych rynków. Głównym odbiorcą jaj z FD Woźniak pozostają sieci handlowe. Spółka nie planuje wchodzenia w nowe kanały dystrybucji, jak np. HoReCa.

Kuriata jest zdania, że polscy producenci w wielu branżach mogą bez problemu konkurować w Europie.

- Czasami nie da się przewidzieć co szykuje konkurencja. Trzeba natomiast znać wartość swojego produktu, być gotowym na problemy oraz strategicznie je rozwiązywać. Z każdego doświadczenia wychodzimy silniejsi i mądrzejsi. Wiemy i mówimy głośno o tym, że jesteśmy największym producentem jaj konsumpcyjnych w Polsce i w Europie. Na naszą obecną pozycję pracujemy od ponad 30 lat. Chcieliśmy za Państwa pośrednictwem przekazać im, że właśnie stawianie na jakość jest wielką siłą w każdym trudnym momencie. W takich sytuacjach bardzo ważne jest również wsparcie ze strony władz państwa. W tej kwestii, niestety, polscy przedsiębiorcy skazani sami na siebie. Tylko ich determinacja i ogromna siła pozwala im zwyciężać w tej często nierównej walce - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Małgorzata Kuriata RSS ALERT    /    Fermy Drobiu Woźniak Sp. z o.o. RSS ALERT    /    jaja RSS ALERT    /    rynek jaj RSS ALERT    /    rynek jaj w Polsce RSS ALERT    /    jaja z chowu klatkowego RSS ALERT    /    jaja z wolnego wybiegu RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Czytelnik 2017-07-13 22:03:12
    powinno się kupować jaja z zerem, wszystkie inne to znęcanie się nad kurami, człowiek nie potrzebuje jajek do życia, objadanie się jajkami jest wypromowane medialnie a każdy jest wychowany do jedzenia jajek przez rodziców, którzy nie mieli pojęcia o odżywianiu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.121.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.