Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Fermy Woźniak stawiają na własną markę

- Za wprowadzenie własnej marki zabrał się największy krajowy producent — Fermy Woźniak (FW). Marka jego jaj nazywa się Zdrovo, a pierwsze tak oznakowane partie trafiły już do handlu - pisze Puls Biznesu.

Fermy Woźniak stawiają na własną markę
fot. shutterstock

Puls Biznesu przypomina, że jako pierwszy na podobne ruchy zdecydowały się przed czterema laty marka Farmio, stworzona przez byłego właściciela spożywczego giganta — Agros-Novy. Marka przeprowadziła wówczas ogólnopolską kampanię reklamową, pierwszą w historii branży jaj. Niedługo potem zrobiło się głośno o Kurce Wolnej, marce Polskich Ferm.

— Oczywiście zdajemy sobie sprawę, że w części sieci nie będziemy w stanie sprzedawać jaj pod swoim szyldem, tylko tak jak dotychczas, ale zdecydowaliśmy, że nadszedł czas na własny brand. To kolejny etap rozwoju — tak naszego, jak i rynku. Na razie nie zdecydowaliśmy się na reklamę telewizyjną, zaczynamy promocję innymi kanałami i chcemy wchodzić do kolejnych sieci — mówi Pulsowi Biznesu Barbara Woźniak, członek zarządu Ferm Woźniak. 

Czytaj więcej: Puls Biznesu

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Fermy Woźniak RSS ALERT    /    Barbara Woźniak RSS ALERT    /    jaja RSS ALERT    /    jaja 2017 RSS ALERT    /    rynek jaj RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • qqq 2017-12-28 09:56:27
    Jaja ZDROVO? I to jeszcze z tym \"V\" ? Rzeczywiście robią sobie jaja...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.80.45.31
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.