Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Fermy Woźniak: W 2017 roku wygenerowaliśmy 1,5 mld zł przychodów

- Ubiegły rok był dla nas rekordowy. W 2017 r. wygenerowaliśmy przychód na poziomie ponad 1,5 mld zł, poprawiając zyski spółki na przestrzeni 12 miesięcy ponad sześciokrotnie. Decyzje o wprowadzeniu marki własnej, inwestycjach w nowe technologie oraz dywersyfikacji oferty okazały się trafne - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Małgorzata Kuriata, dyrektor sprzedaży i marketingu Ferm Woźniak.

Fermy Woźniak: W 2017 roku wygenerowaliśmy 1,5 mld zł przychodów
fot. mat. pras.

Małgorzata Kuriata przypomina, że Fermy Woźniak to nie tylko produkcja jaj konsumenckich, ale również m.in. skup i wytwórnia wysokogatunkowej paszy, produkcja jaj do przetwórstwa, a także usługi transportowe czy dwa centra logistyczne na potrzeby realizacji dostaw oraz nowoczesne rampy, zapewniające szybki przeładunek towaru.

- Kontrolujemy proces produkcji na każdym możliwym etapie, dzięki czemu mamy wpływ na to, jaki produkt trafia do klienta końcowego - dodaje.

Fermy Woźniak są także aktywne w działalności na rynkach zagranicznych.

- W naszej strukturze sprzedażowej eksport pełni wiodącą rolę. Jeszcze bardziej zróżnicowaliśmy rynki, co spowodowało, że nawiązaliśmy współpracę z wieloma zagranicznymi klientami. Nowe relacje handlowe w sposób naturalny przekładają się na wzrost transportu nie tylko do krajów Unii Europejskiej, ale również z szerszej, globalnej perspektywy. Stawiamy na zrównoważony rozwój - mówi Kuriata.

Coraz więcej sieci handlowych i producentów żywności rezygnuje z jaj klatkowych. Fermy Woźniak przygotowują się na wdrożenie decyzji sieci handlowych, oceniając również potencjał całego rynku jaj na świecie.

- W naszej ofercie już teraz znajdują się jaja z chowu ściółkowego i stale zwiększamy ich produkcję. Jesteśmy świadomi zmian i mamy zaplecze oraz doświadczenie, aby odpowiadać na nowe wyzwania rynku. Naszą gwarancją jest między innymi pierwszy na rynku i autorski system kontroli EGGiDA. Opiera się on na wykonywaniu dodatkowych, niewymaganych przez jednostki nadzorujące badań powiązanych z maksymalnym bezpieczeństwem produktu. Głównymi założeniami systemu EGGiDA jest podejmowana z inicjatywy przedsiębiorstwa, wewnętrzna kontrola w ramach procedur bezpieczeństwa oraz zapewnienie najwyższych, rozszerzonych i pogłębionych wymogów dotyczących jakości jaj konsumpcyjnych oraz ich otoczenia. System, jako zintegrowane narzędzie realizacji strategii zarządzania jakością przedsiębiorstwa,  został wprowadzony na wszystkich etapach produkcji i obejmuje wszystkie oddziały Ferm Woźniak. Nasze kury objęte są stałą opieką weterynaryjną i osiągają 98% nieśności. Taki wskaźnik mówi sam za siebie. Podchodzimy ze zrozumieniem do idei działalności podmiotów działających na rzecz zwierząt, ponieważ sami jesteśmy przeciwni ich niehumanitarnemu traktowaniu - mówi Małgorzata Kuriata.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Małgorzata Kuriata RSS ALERT    /    Fermy Woźniak RSS ALERT    /    jaja RSS ALERT    /    rynek jaj w Polsce RSS ALERT    /    rynek jaj RSS ALERT    /    jaja z chowu klatkowego RSS ALERT    /    jaja z wolnego wybiegu RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Antek 2018-07-09 08:06:42
    Ciekawe ile ten portal już chapnoł kasiury za te piękne artykuły na jeden temat, żenada.
  • precz z wielkoprzemysłową prod 2018-07-09 18:49:34
    czekamy na sztuczne mięsko bez konieczności zabijania , a to już możliwe i wszystkie cuchnące fekaliami fermy padną :)))) Czekam na ten dzień ...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.147.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.