Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Firma wędliniarska Bohun ze Szczecina chce współpracować z Wisłą Kraków

Jeszcze w tym tygodniu ma dojść do podpisania listu intencyjnego w sprawie współpracy Wisły Kraków SA z przedstawicielami szczecińskiej firmy Bohun, która już w lipcu ubiegłego roku przygotowała plan restrukturyzacji krakowskiej spółki i wdrożenie projektu naprawczego.

Firma wędliniarska Bohun ze Szczecina chce współpracować z Wisłą Kraków
fot. materiały prasowe

Wówczas szczecinianie zaproponowali przygotowanie projektu restrukturyzacyjnego we współpracy z  prof. dr hab. Dariuszem Zarzeckim z Uniwersytetu Szczecińskiego oraz powołanie konsorcjum finansowo-sportowego. Wypracowane przez konsorcjum zyski zasilałyby kasę klubu Wisła Kraków, co pozwoliłoby w dłuższej perspektywie czasowej uzyskać pełną swobodę finansową.

– Zaproponowaliśmy ówczesnemu Zarządowi, aby spojrzeć na stadiony piłkarskiej ekstraklasy jak na punkty sprzedaży detalicznej, będące nowoczesną siecią handlową z centralą zakupową – wyjaśnia prezes Borawski.

– Z analiz, jakie wykonaliśmy, wynika, że rozszerzając ofertę, ujednolicając asortyment oraz gwarantując wyższą jakość produktów, bylibyśmy w stanie osiągnąć wartość sprzedaży na poziomie 37 046 775 zł w jednym sezonie – dodaje.

Wisła Kraków miałaby pełnić rolę koordynatora tej swoistej sieci handlowej, a każdy klub, który chciałby pomóc Wiśle lub po prostu skorzystać z lepszych warunków handlowych, mógłby przyłączyć się do lokalnego projektu, gdyż opierałaby się on o już dzisiaj działające na stadionach punkty sprzedaży. Konsorcjum natomiast przejęłoby odpowiedzialność i koszty zweryfikowania oferty cenowej i produktowej obecnych ajentów, rozpoczęłoby negocjacje z producentami i dostawcami oraz doprowadziło do zawarcia umów handlowych, znacznie korzystniejszych dla podmiotów prowadzących działalność cateringową na stadionach. Dziś każdy z nich kupuje towar w lokalnej hurtowni, bez terminów płatności, rabatów i wsparcia marketingowego.

Ten plan mógłby przynieść Wiśle Kraków roczny przychód na poziomie ok. 11 mln złotych. Szczegóły projektu zostały przedstawione również Zarządowi Ekstraklasy. 

– Dalibyśmy krakowskiej spółce nasze know-how i mocne wsparcie biznesowe w branży, na której doskonale się znamy. Rozpoczęliśmy rozmowy z ówczesnym Zarządem, jednak w październiku otrzymaliśmy od Daniela Gołdy, wiceprezesa zarządu, odpowiedź, w której wyraził swój bark zainteresowania niniejszą propozycją. No, a potem stało się to, co się stać musiało, biorąc pod uwagę kondycję finansową Wisły – wyjaśna prezes Borawski.

– Projektem, którego realizacja pozwoliłaby zarówno klubowi, jak i spółce uzyskać finansową stabilizację, zainteresował się nowy Zarząd Wisły Kraków. Prezes Rafał Wisłocki zaproponował powrót do rozmów oraz podpisanie listu intencyjnego w sprawie przyszłej współpracy z Bohunem – dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Firma Handlowo-Produkcyjna Bohun RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    Wisła Kraków RSS ALERT    /    współpraca RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Dzidzi 2019-01-28 09:13:37
    Bohun niech zajmie się swoim biznesem na który nie ma pomysłu. Raz otwiera punkty, później je zamyka. Pan Borowski chyba sam nie wierzy w to co mówi.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.196.208.187
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.