Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Firmowe sklepy mięsne i cukiernicze receptą na kryzys

  • Autor: Dziennik Gazeta Prawna
  • Data: 02-02-2012, 10:42

W utrzymaniu dobrej sprzedaży, mimo oczekiwanego spowolnienia gospodarczego, mają producentom pomóc ich firmowe salony sprzedaży. Stawia na to głównie branża mięsna i piekarniczo-cukiernicza - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Własne sklepy specjalistyczne, jak informuje pracownik marki Wawel, pracują na wizerunek firmy. Dzięki nim można zaprezentować w jednym miejscu konsumentom całą ofertę, o co trudno w super- i hipermarkecie. Przekłada się to na rozpoznawalność marki, a tym samym na zyski.

Wojciech Dunikowski, dyrektor operacyjny sieci Delikatesy Mięsne U Rzeźnika na łamach "DGP" zapowiada, że sieć chce otworzyć od 5 do 25 nowych sklepów w tym roku. Oznacza to utrzymanie dynamiki rozwoju z ubiegłego roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH