REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Firmy mięsne muszą dbać o bezpieczeństwo produktów

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 10-05-2010, 13:35
Firmy mięsne muszą dbać o bezpieczeństwo produktów

Obecnie wysoka jakość produktów i usług, oraz dbałość o ich bezpieczeństwo to niezbędne elementy wizerunku każdej firmy, zwłaszcza branży spożywczej. W sytuacji kiedy odpowiedzialność za produktu spoczywa na producencie zapewnienie jego bezpieczeństwa , zwłaszcza zdrowotnego staje się nadrzędnym celem każdego przedsiębiorstwa - mówi dr Joanna Rychlicka-Rybska, szef działu badawczo-rozwojowego i laboratorium Regis.

REKLAMA


Bezpieczeństwo żywności to ogół warunków, które muszą być spełnione i działań, które muszą być podjęte na wszystkich etapach łańcucha żywnościowego aby produkowana żywność nie stanowiła zagrożenia zdrowotnego dla potencjalnego konsumenta. - Gwarantują to między innymi przepisy związane z produkcją i obrotem żywnością - wskazuje dr Joanna Rychlicka-Rybska. - W naszej firmie wszystkie standardy jakościowe są przestrzegane tym bardziej, iż nakłada je na nas chęć posiadania i utrzymywania certyfikatów IFS, BRC na, które szczególna uwagę zwracają nasi partnerzy z UE - tłumaczy.

Ze strony konsumenta sprawa jakości przedstawia się trochę inaczej. - Konsument w pierwszej kolejności w przypadku wędlin uruchamia swe zmysły: wzroku, węchu i smaku i tak określa jakość produktów. Z jakością i pewnością utrzymania pewnego jej poziomu kojarzą się mu produkty marek już wypromowanych - stwierdza szef działu badawczo-rozwojowego i laboratorium Regis. - Konsumenci twierdzą, iż w którymkolwiek miejscu w Polsce by byli, zakup produktu marki im znanej gwarantuje zawsze ten sam smak, wygląd i zapach. Uważają, że tzw. "markowe produkty" nie zawsze do końca im odpowiadają, ale ograniczają ryzyko zakupu produktu złej jakości - dodaje.

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • por 11-05-2010, 08:42:
E tam, Regis prze na giełdę!.
  • swoj 10-05-2010, 22:36:
wypowiedź mająca edukować. kto wyda pieniądze na wypromowanie marki o bezpiecznych z punktu widzenia klienta wartościach. inaczej kto z pośredników bedzie zainteresowany takim produktem.
  • oswojony 10-05-2010, 22:01:
Ktoś doskonale dba o wizerunek NOWEGO REGISU. Może w końcu jakieś zmiany - na korzyść wizerunku.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 819) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH