Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Frisco.pl bez jajek „trójek”

Dwa lata temu Frisco.pl zapowiedziało wycofanie z oferty jaj z chowu klatkowego do 2025 roku. Ten cel udało się osiągnąć znacznie wcześniej – produkt oficjalnie zniknął ze strony sklepu.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 04-02-2019, 12:14

- Ogłaszając dwa lata temu wycofanie jajek „trójek” nie spodziewaliśmy się, że tak szybko uda nam się osiągnąć ten cel. Bardzo zależy nam na tym, żeby dostępne w naszej ofercie produkty były jak najwyższej jakości, a ich producenci stawiali dobro środowiska na pierwszym miejscu. W doborze asortymentu zawsze kierujemy się filozofią „jak dla siebie” co oznacza, że wprowadzamy do sklepu tylko te produkty, które sami kupilibyśmy dla siebie i swojej rodziny. Cieszymy się, że konsumenci doceniają nasze starania. Klienci Frisco.pl od dawna częściej wybierali jajka BIO czy od kur z wolnego wybiegu. Jaja z chowu klatkowego nie stanowiły znaczącego udziału w sprzedaży na tle całej naszej oferty, dlatego mogliśmy je wyeliminować bez większej straty - powiedział Tomasz Michalski, dyrektor ds. komercyjnych Frisco.pl.

Wyniki sprzedaży pokazują, że wycofanie z oferty jaj z chowu klatkowego było bardzo dobrą decyzją nie tylko ze względów etycznych, ale również biznesowych. Klienci, którzy kupowali do tej pory jaja „trójki” w sposób naturalny przenieśli się bowiem na zakup jaj z wolnego wybiegu. 

Już ponad 110 sieci handlowych, restauracji hoteli i firm produkujących żywność pracuje nad wycofaniem jaj pochodzących z hodowli klatkowej. Większość z nich jest aktualnie na etapie wdrażania tych zmian. 

Frisco.pl to działający od ponad 12 lat supermarket internetowy. Działa zarówno lokalnie w Warszawie i okolicach, jak i na terenie całej Polski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Frisco.pl RSS ALERT    /    jaja od kur z wolnego wybiegu RSS ALERT    /    jaja bez GMO RSS ALERT    /    jaja 2019 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.198.246.164
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.