Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego wystartował z kampanią promocyjno-informacyjną

  • Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 04-05-2012, 09:47

W środę 2 maja 2012 roku w Malborku rozpoczęła się kampania promocyjna pt. "Z Kurczakiem przez wieki". Kampania finansowana przez Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego ma na celu propagowanie drobiu jako podstawy zdrowej diety oraz smacznych, wartościowych potraw.

- To pierwsza tak duża kampania promocyjna prowadzona przez naszą organizację. Jesteśmy przekonani, że intensywne działania, skierowane przede wszystkim do polskich rodzin, przyczynią się do wzrostu świadomości konsumentów i wybierania mięsa drobiowego jako podstawy zdrowej diety - powiedziała Aldona Łoś, pełnomocnik zarządu działającego społecznie Polskiego Związku Zrzeszeń Hodowców i Producentów Drobiu.

W ramach kampanii "Z Kurczakiem przez wieki" na antenach regionalnych TVP wyemitowanych zostanie 800 spotów. Twórcy przygotowali także liczne gadżety, mające zachęcić Polaków do spożywania potraw z kurczaka - między innymi zastawy stołowe, grę komputerową oraz gry planszowe. Kolejnym istotnym wydarzeniem kampanii będzie konferencja popularno-naukowa pt. "Kurczak w literaturze, nauce i sztuce", która odbędzie się 5 maja w Nałęczowie.

Władze PZZHiPD podkreślają, że planują kolejne kampanie promocyjne. - Producenci mięsa drobiowego codziennie wspierają Fundusz, a rocznie kwota którą dysponuje to ponad 7 mln zł. dlatego właściwe wykorzystanie tych środków jest niezwykle istotne dla całej branży spożywczej - powiedział prezes Związku Andrzej Danielak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • marstate 08-07-2012, 13:32:
Wiele farm drobiarskich znajduje się pod pokryciem eternitowym czyli rakotwórczym azbestem. Właściciele budynków i producenci drobiu i jaj na co jeszcze czekacie ????
  • ADAM 29-06-2012, 01:02:
Zgoda. W ciągu całej imprezy przewinęło się ok. 500 osób. Było filmowanie, itp... itd ... ale budżet ... niezły ... ktoś to wziął.
  • nedpolams@op.pl 06-05-2012, 01:37:
Przeglądając budżet i wydatki na poszczególne pikniki drobiowe ,
podatnicy będa trzymali kciuki za frekwencję i konkretne efekty.
W sytuacji gdzie drób sprzedaje się jak świeże bułeczki organizowanie pikniku drobiowego za 80 000 tyś zł i innego za 220 000 zł to czysta rozrzutność , chyba ,że organizowane w domach dziecka i wiejskich szkołach.
W jakim świecie żyjecie , okres radosnej twórczości już dawno się skończył.

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 444) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH