Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Gobarto Dziczyzna: Chcemy żeby Polacy mogli korzystać z dóbr pozyskiwanych na polskich polach i lasach

- Chcemy żeby polscy konsumenci mogli korzystać z dóbr, które są pozyskiwane na polskich polach i w polskich lasach. Naszym celem jest znaczące zwiększenie udziałów w sprzedaży na rynku krajowym zarówno w kwestii mięsa kulinarnego, jak i przetworów z dziczyzny - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Roman Miler, prezes Gobarto Dziczyzna.

Gobarto Dziczyzna: Chcemy żeby Polacy mogli korzystać z dóbr pozyskiwanych na polskich polach i lasach
Roman Miler, prezes Gobarto Dziczyzna, fot. mat. pras.

Roman Miler przyznaje, że oddział Gobarto zajmujący się dziczyzną stanowi ułamek całej działalności Grupy.

- Trudno jest porównywać rozmiary produkcji i przychody Gobarto Dziczyzna z rozmiarami całej Grupy Gobarto, gdyż pojawiają się tutaj znaczące różnice. Żeby ocenić wartość Gobarto Dziczyzna, należy ją odnieść do wartości innych graczy z krajowego rynku mięsa zwierzyny łownej. Pod tym względem należymy do czołówki. Po dokładnym policzeniu najpewniej uplasowalibyśmy się na drugiej lub trzeciej pozycji - dodaje.

Podobnie jak w przypadku innych graczy rynkowych, znakomita większość produkcji Gobarto Dziczyzna trafia na eksport.

- Także u nas znaczna część produkcji zostaje skierowana na rynek niemiecki i inne rynki zachodnie. Jednak, aby odwrócić te proporcje, spółka celuje ze swoją strategią w krajowy rynek. Chcemy żeby polscy konsumenci mogli korzystać z dóbr, które są pozyskiwane na polskich polach i w polskich lasach. Naszym celem jest znaczące zwiększenie udziałów w sprzedaży na rynku krajowym zarówno w kwestii mięsa kulinarnego, jak i przetworów z dziczyzny. Ruszamy z szeroką komunikacją marki "Kuchnia myśliwska". Jesteśmy obecni w wielu punktach handlu nowoczesnego, dzięki czemu nasze produkty są ogólnodostępne - mówi Miler.

Prezes Gobarto Dziczyzna przyznaje jednocześnie, że póki co wyniki sprzedażowe na rynku krajowym nie są satysfakcjonujące.

- Mamy postawione cele na bieżący rok i sukcesywnie dążymy do tego, aby je zrealizować. Generalnie poziom sprzedaży w kraju powinien znacząco wzrosnąć. Działalność spółki skupia się przede wszystkim w Polsce Zachodniej. Wszystkie punkty skupu zostały tak ulokowane, aby dawały optymalny wynik. Jeżeli chodzi o naszą pozycję na rynku krajowym w rankingu firm dziczyźnianych, to na ten moment jesteśmy w ścisłej czołówce - dodaje Miler.

Gobarto Dziczyzna jest spółką zależną Gobarto S.A, która jest częścią Grupy Cedrob. Spółka pozyskuje zwierzynę łowną z polskich lasów i pól poprzez sieć własnych skupów. Spółka posiada stały, zgodny z kalendarzem łowieckim, dostęp do mięsa dzikich zwierząt: jelenia szlachetnego, sarny, muflona, daniela czy dzika. Wśród dostępnych elementów dziczyzny znajdują się: steki, ossobuco, rolady, kości rurkowe, gulasze czy poliki. Produkty eksportowane są na rynki: Niemiec, Francji, Włoch, Holandii, Austrii, Belgii czy Grecji. Mięsa dostarczane są w formie mrożonej lub chłodzonej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Gobarto RSS ALERT    /    Gobarto Dziczyzna RSS ALERT    /    Roman Miler RSS ALERT    /    dziczyzna RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    myśliwi RSS ALERT    /    łowiectwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.212.92.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.