Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Gobarto Dziczyzna stawia na rozwój organiczny

- Dzisiaj stawiamy na rozwój organiczny. Jeżeli pojawi się na rynku jakaś atrakcyjna oferta do przejęcia, na pewno będziemy zainteresowani. Temat jest o tyle trudny, że mamy ograniczony dostęp do surowca. Z tego powodu można się poruszać tylko w granicach 15 tys. ton, które pozyskują polscy myśliwi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Roman Miler, prezes Gobarto Dziczyzna.

Gobarto Dziczyzna stawia na rozwój organiczny
Roman Miler, prezes Gobarto Dziczyzna, fot. mat. pras.

Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 18-01-2019, 15:36

Głównym kanałem dystrybucji dla Gobarto Dziczyzna jest eksport.

- Z kolei na rynku krajowym głównymi kanałami dystrybucji są sieci nowoczesne, czyli sklepy wielkopowierzchniowe i dyskonty. Jesteśmy obecni m.in. w sieci Lidl, gdzie są dostępne nasze produkty pod marką Kuchnia Myśliwska na czele z sarniną i mięsem z dzika sous vide - mówi Roman Miler.

Miler przyznaje, że na pytanie o najpopularniejsze produkty z asortymentu firmy jest jeszcze zbyt wcześnie.

- Gdybyśmy mieli oceniać na podstawie pierwszych wyników sprzedażowych, powiedziałbym, że najlepiej sprzedają mięsa wolno gotowane i kabanosy z dzika - mówi.

Nasz rozmówca odniósł się także do projektu sklepów z dziczyzną "Dobre z Lasu" należących do Lasów Państwowych, który został ostatecznie ograniczony do jednego sklepu w Warszawie.

- Nie braliśmy udziału w projekcie dotyczącym sklepów z dziczyzną Lasów Państwowych. Jeśli miałabym oceniać ten projekt, uważam, że każdy powinien się zajmować tym, na czym się zna. Lasy Państwowe znają się na lasach i wchodzenie w sektor dziczyzny bez znajomości rynku czy sposobu przetwarzania wydaje mi się pomysłem z góry skazanym na porażkę. To powinny robić profesjonalne firmy. Uważam, że wspólna praca biznesu oraz resortów środowiska i rolnictwa nad popularyzacją kuchni myśliwskiej i spożywania dziczyzny w Polsce dużo szybciej przełoży się na efekty aniżeli próby robienia firmy w firmie. Z tego co pamiętam projekt ten miał być realizowany przez konsorcjum pomiędzy PZŁ a Lasami Państwowymi. Jednak zarówno PZŁ, jak i Lasy Państwowe nie są przygotowane do przeprowadzania tego typu projektów - podsumował Miler.

Gobarto Dziczyzna jest spółką zależną Gobarto S.A, która jest częścią Grupy Cedrob. Spółka pozyskuje zwierzynę łowną z polskich lasów i pól poprzez sieć własnych skupów. Spółka posiada stały, zgodny z kalendarzem łowieckim, dostęp do mięsa dzikich zwierząt: jelenia szlachetnego, sarny, muflona, daniela czy dzika. Wśród dostępnych elementów dziczyzny znajdują się: steki, ossobuco, rolady, kości rurkowe, gulasze czy poliki. Produkty eksportowane są na rynki: Niemiec, Francji, Włoch, Holandii, Austrii, Belgii czy Grecji. Mięsa dostarczane są w formie mrożonej lub chłodzonej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Roman Miler RSS ALERT    /    Gobarto RSS ALERT    /    Gobarto Dziczyzna RSS ALERT    /    dziczyzna RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    Lasy Państwowe RSS ALERT    /    Dobre z lasu RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Teodor 2019-01-21 16:02:19
    Nie kupię mięsa dzika zastrzelonego na rozkaz pisowskiego ministra rolnictwa.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.158.107
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.