Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Goodvalley: Mięso bez antybiotyków stanowi już 30 procent naszej produkcji

- Mięso pochodzące z chowu bez użycia antybiotyków stanowi około 30 proc. naszej produkcji. Większość trafia na rynki eksportowe, głównie do USA. Obserwujemy jednak bardzo dynamiczny wzrost zainteresowania naszym mięsem na rynku krajowym. Jeśli dynamika się utrzyma, już w tym roku sprzedaż krajowa znacznie przekroczy eksport - mówią w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Nowak i Grzegorz Brodziak, dyrektorzy zarządzający Goodvalley Polska.

Goodvalley: Mięso bez antybiotyków stanowi już 30 procent naszej produkcji
Paweł Nowak i Grzegorz Brodziak, dyrektorzy zarządzający Goodvalley Polska, fot. Goodvalley

Główny kanał dystrybucji dla produktów Goodvalley w Polsce to sieci handlowe i od niedawna także foodservice.

- Nasze produkty można znaleźć w większości dużych sieci handlowych w Polsce na stoisku samoobsługowym. Taka forma sprzedaży umożliwia właściwe znakowanie produktu dla konsumenta. Rozpoczynamy też prace nad systemami sprzedaży produktów Goodvalley w kanale Food Service. W tym wypadku, dzięki współpracy z bardzo profesjonalnymi dystrybutorami w tym kanale sprzedaży, możliwe jest również poinformowanie finalnego konsumenta o zaletach naszych produktów - mówią Nowak i Brodziak.

Mięso pochodzące z chowu bez użycia antybiotyków stanowi około 30 proc. produkcji Goodvalley.

- Większość trafia na rynki eksportowe, głównie do USA. Obserwujemy jednak bardzo dynamiczny wzrost zainteresowania naszym mięsem na rynku krajowym. Jeśli dynamika się utrzyma, już w tym roku sprzedaż krajowa znacznie przekroczy eksport. Niektórzy nasi klienci poza chowem bez antybiotyków doceniają również pasze bez GMO i zerowy ślad węglowy naszej produkcji - mówią Nowak i Brodziak.

Zerowy ślad węglowy spółce udało się osiągnąć m.in. dzięki inwestycjom w biogazownie.

- W ośmiu biogazowniach rolniczych produkujemy obecnie ponad 50 tys. GWh energii elektrycznej rocznie, co odpowiada zapotrzebowaniu ok. 16 tys. gospodarstw domowych. Energia ta, pochodząca ze źródeł odnawialnych, zastępuje energię pochodzącą ze źródeł konwencjonalnych, dzięki czemu, po zbilansowaniu naszych emisji i redukcji emisji wygenerowanych przez biogazownie, osiągamy tzw. zerowy ślad węglowy. Uważamy, że ten walor będzie bardzo zyskiwał na znaczeniu w najbliższym czasie, z uwagi na rosnąca świadomość konsumentów co do wpływu hodowli zwierząt na zmiany klimatu - dodają nasi rozmówcy.

Dyrektorzy Goodvalley wskazują, że mimo niestabilnych przepisów regulujących działalność odnawialnych źródeł energii, spółka planuje w najbliższych latach zbudować kolejne 2-3 biogazownie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

biogaz RSS ALERT    /    biogazownie RSS ALERT    /    Goodvalley RSS ALERT    /    Grzegorz Brodziak RSS ALERT    /    Paweł Nowak RSS ALERT    /    wieprzowina RSS ALERT    /    antybiotyki w mięsie RSS ALERT    /    inwestycje w branży mięsnej RSS ALERT    /    odnawialne źródła energii RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    eksport wieprzowiny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.87.147.184
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.