Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Goodvalley: Planujemy dalszy rozwój w sektorze chowu, uboju i przetwórstwie

- Większość warchlaków tuczymy we własnych fermach, niewielka liczba warchlaków trafia do współpracujących rolników. W zakładach mięsnych w Przechlewie ubijamy tygodniowo ok. 10 tys. tuczników. Na najbliższe lata planujemy dalszy rozwój spółki zarówno w sektorze chowu, jak i w uboju i przetwórstwie - mówią w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Paweł Nowak i Grzegorz Brodziak, dyrektorzy zarządzający Goodvalley Polska.

Goodvalley: Planujemy dalszy rozwój w sektorze chowu, uboju i przetwórstwie
Paweł Nowak i Grzegorz Brodziak, dyrektorzy zarządzający Goodvalley Polska, fot. Goodvalley

Firmy Poldanor i Prime Food od marca 2018 r. funkcjonują jako jeden podmiot pod nazwą Goodvalley Polska. 

- Konsolidacja organizacyjna, która miała miejsce w roku 2018 miała na celu wzmocnienie naszej pozycji jako producenta wysokiej jakości wieprzowiny i rozpoczęcie budowy nowej, rozpoznawalnej marki „Goodvalley”. Naszym głównym segmentem jest produkcja wieprzowiny z jak najlepszym wykorzystaniem atutów związanych z posiadaniem własnego zaplecza paszowego i hodowlanego, gwarantującego 100% potrzeb surowcowych w naszych zakładach mięsnych. Dzięki temu możemy skutecznie realizować nowe projekty, takie jak mięso z chowu bez antybiotyków i bez komponentów GMO w paszy, czy też neutralna emisyjnie wieprzowina - mówią Brodziak i Nowak.

Grupa Goodvalley (dawniej Axzon) działa nie tylko w Polsce, ale także w Danii, na Ukrainie i w Rosji. 

- Polska część Goodvalley jest najstarsza i największa w Grupie. W tym roku świętujemy 25-lecie działalności w naszym kraju i doceniamy możliwość dzielenia się naszymi bogatymi doświadczeniami z kolegami na Ukrainie i w Rosji, a z drugiej strony czerpiemy korzyści z ich osiągnięć. Każdy z trzech rynków, na których działają Spółki Grupy Goodvalley ma swoją specyfikę, mocne i słabe strony, większy lub mniejszy potencjał rozwojowy. Dzięki temu Grupa może skutecznie realizować politykę dywersyfikacji. W Danii mieści się tylko siedziba Grupy, nie jest tam prowadzona produkcja - zaznaczają dyrektorzy zarządzający spółki.

Grzegorz Brodziak i Paweł Nowak wskazują, że Goodvalley Polska to komplementarne przedsiębiorstwo rolne prowadzące produkcję w łańcuchu „od pola do stołu”.

- Dysponujemy własnymi polami, na których uprawiamy zboża do pasz, własną wytwórnia pasz, własnym chowem żywca wieprzowego, biogazowniami i zakładami mięsnymi. Nasza produkcja żywca wieprzowego bazuje obecnie na stadzie ponad 22 tys. loch i zorganizowana jest w modelu trójfazowym w ponad 20 obiektach, głównie na Pomorzu Środkowym i Zachodnim: fermy mateczne, odchowalnie i fermy tuczu. Większość warchlaków tuczymy we własnych fermach, niewielka liczba warchlaków trafia do współpracujących rolników. W zakładach mięsnych w Przechlewie ubijamy tygodniowo ok. 10 000 tuczników. Na najbliższe lata planujemy dalszy rozwój spółki zarówno w sektorze chowu, jak i w uboju i przetwórstwie - dodają.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Goodvalley RSS ALERT    /    Grzegorz Brodziak RSS ALERT    /    Paweł Nowak RSS ALERT    /    wieprzowina RSS ALERT    /    wieprzowina 2019 RSS ALERT    /    trzoda chlewna RSS ALERT    /    hodowla trzody chlewnej RSS ALERT    /    Dania RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Andrzej Legan 2019-04-11 10:08:17
    Wizja Pana Toma Axelgaarda i jego polskich współpracowników dotycząca produkcji trzody chlewnej oraz przetwórstwa mięsnego jet mi bardzo bliska. Good Valley uważam za jedno z najlepiej zorganizowanych przedsiębiorstw brany mięsnej w |Polsce

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.95.23.35
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.