Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Graal: Staramy się w optymalny sposób dotrzeć do millenialsów

- Przez całą naszą historię byliśmy otwarci na innowacje. Obserwujemy nowe trendy, bo to jest nasz obowiązek. Gdyby tak nie było, zostalibyśmy z tyłu, ciesząc się, że w którymś momencie naszej historii byliśmy najlepsi - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bogusław Kowalski, prezes zarządu Graal SA.

Graal: Staramy się w optymalny sposób dotrzeć do millenialsów
Bogusław Kowalski, prezes zarządu Graal SA, fot. PTWP

Bogusław Kowalski uważa, że zjawisko millenialsów dotyczy bardziej tego, jak młodzi ludzie patrzą na produkt oczekując aby był on dostosowany do ich potrzeb.

- Staramy się dotrzeć do millenialsów w optymalny sposób. Stosujemy różne techniki marketingowe, które będą skuteczne w dotarciu do ich mentalności. Czym innym jest tworzenie nowych produktów. Nasze społeczeństwo, w miarę tego jak się bogaci, jest coraz bardziej otwarte na próbowanie nowych rzeczy i my, wychodząc temu naprzeciw, spełniamy ich oczekiwania - mówi.

Prezes Graala przyznaje, że dla producenta żywności decyzja o podjęciu współpracy reklamowej z blogerami, kucharzami itp. jest zawsze kwestią relacji kosztów do efektów.

- Różne branże charakteryzują się różnym podejściem. Jedna forma działań marketingowych będzie bardziej odpowiednia przy produktach pierwszej potrzeby, inna lepiej się sprawdzi w przypadku produktów, które się kupuje przy okazji - dodaje.

Kowalski podkreśla, że Graal, jako lider rynku w branży rybnej, czuje się odpowiedzialny za kreowanie nowych trendów i wpływanie na wzrost konsumpcji ryb.

- Od wielu lat największą wagę przywiązujemy do jakości produktu, która musi być najlepsza. Druga ważna kwestia to bezpieczeństwo produktu, który musi spełniać wymagania nie tylko określone przepisami prawa. Nasze standardy są dużo wyższe. Chodzi o sposób produkcji i taką kontrolę, która zapewni, że z produktem nic się nie stanie w całym okresie jego przydatności do spożycia. Dlatego  stosujemy miedzy innymi urządzenia prześwietlające cały produkt: puszkę czy słoik i sprawdzające, czy nie ma wewnątrz ciał obcych. Urządzenia te są w stanie wykryć nie tylko ości, ale także szkło, metal, plastik czy papier. Są to bardzo drogie urządzenia. Nie musimy ich stosować, bo prawo nie nakłada na nas takiego obowiązku. Najczęściej w produkcji żywności stosuje się detektory metali, która są dużo tańsze. My poszliśmy jednak dalej. Szukamy rozwiązań, które pozwolą nie tylko zaspokoić potrzeby konsumenta, ale także w pewien sposób wykreować jego potrzeby. Przewidujemy, czego nasz konsument może potrzebować w przyszłości. Nasze działy R&D tworzą nowe produkty, opakowania, technologie, tak, aby zawsze wyprzedzać rynek i zawsze być najlepszym - dodaje.

Pełna treść wywiadu z Bogusławem Kowalskim ukazała się w listopadowym numerze magazynu "Rynek Spożywczy".

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

GRLGraal SA

więcej informacji:

Graal RSS ALERT    /    Bogusław Kowalski RSS ALERT    /    millenialsi RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    przetwórstwo ryb RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • Biedronka 2018-01-04 12:07:15
    Śmieszne jest to co Kowalski opowiada w tych wszystkich publikowanych tutaj wywiadach.
  • abcd 2018-01-05 08:13:11
    puszka 240 gram, z czego 23% to tuńczyk. cena 9 zł w biedronce.
  • mnm 2018-01-05 09:39:02
    Może najpierw poprawcie jakość a nie gadać farmazony
  • konsument 2018-01-05 11:16:49
    nie poprawią bo nie będą konkurencyjni cenowo muszą produkować ze śmieci tylko ludziom się dziwie że to kupują
  • kontrola jakości 2018-01-11 09:05:06
    jakość łososia superfish to totalna porażka i hańba dla graala, nastrzykiwany jakimiś momem! strach to jeść

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.203.213.116
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.