Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Grupa Chorten poszerza asortyment marki własnej "Z Podlaskiej Spiżarni"

  • Autor: informacja prasowa
  • Data: 14-08-2017, 16:39
Grupa Chorten poszerza asortyment marki własnej
fot. mat. pras.

Należąca do Grupy Chorten marka premium "Z Podlaskiej Spiżarni" funkcjonuje na rynku od 2012 roku. Od września rozpoczyna współpracę z kolejnym producentem. Dzięki temu w ofercie pojawi się sześć nowych produktów w kategorii mięso i wędliny.

Marka "Z Podlaskiej Spiżarni" funkcjonuje od połowy 2012 roku. Początkowo była dostępna w  ponad 20 sklepach Grupy Chorten i oferowała głównie wędliny premium. Obecnie, oprócz 30 wyrobów w tej kategorii, w ofercie  znajdziemy również miody, pieczywo, słodkie wypieki, mąkę,  jaja od kur z wolnego wybiegu, kiszoną kapustę, ogórki, przetwory oraz pyzy z mięsem. Produkty od starannie dobranych producentów dostępne są w kilkuset sklepach Grupy Chorten.

- Oferując produkty "Z Podlaskiej Spiżarni" proponujemy powrót do smaków sprzed lat, zapach świeżego chleba i swojskich wędlin. Dobieramy produkty sporządzone według starych, tradycyjnych receptur. Sekretem ich wyjątkowo bogatego smaku jest dbałość o jakość na każdym etapie produkcji. Obecnie najbardziej bogatą ofertę stanowią produkty wędliniarskie. Jednak w najbliższym czasie chcemy to zmienić i zaoferować naszym klientom produkty premium w kolejnych kategoriach – mówi Cezary Szyłak, dyrektor ds. marki własnej w Grupie Chorten.

Dodaje, że w planach jest zlecenie badania konsumenckiego, które dostarczy informacji, jakiego rodzaju produktów oczekują klienci Grupy Chorten.

- Zależy nam na ciągłym poszerzaniu oferty produktów podstawowej potrzeby, ale w dalszej perspektywie planujemy budowę segmentu wyrobów niszowych uwzględniających chociażby zmiany stylu życia i żywienia – zaznacza Szyłak.

Grupa Chorten, do której należy marka z Podlaskiej Spiżarni, jest firmą z polskim kapitałem, powstałą w roku 2009, z inicjatywy właścicieli niezależnych sklepów działających na rynku od 1990 roku. Dziś pod jej szyldem działa ponad 1100 placówek partnerskich oraz sklepy własne. Głównym obszarem działania są województwa podlaskie, lubelskie, mazowieckie, warmińsko-mazurskie oraz świętokrzyskie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze



POLECAMY W SERWISACH