Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Henryk Kania wprowadza linię mięsnych przekąsek dla kobiet

  • Autor: informacja prasowa
  • Data: 09-11-2017, 12:11
Henryk Kania wprowadza linię mięsnych przekąsek dla kobiet
fot. mat. pras.

Do sprzedaży wchodzą przekąski drobiowe "Bez wyrzutów sumienia" pod marką Henryk Kania Maestro. To linia mięsnych przekąsek stworzona specjalnie z myślą o kobietach.

Drobiowy baton proteinowy oraz kabanoski drobiowe – to właśnie te dwa produkty dają początek linii produktów „for woman” pod marką Henryk Kania Maestro. Oba, oprócz wysokiej mięsności, charakteryzuje duża zawartość białka zwierzęcego, które wchłania się znacznie lepiej niż białko pochodzenia roślinnego. Ponadto nie zawierają fosforanów i glutaminianu monosodowego.

 – Produkty „for woman” to drobiowa przekąska „bez wyrzutów sumienia”, co wyraźnie komunikujemy na opakowaniach. Dla przykładu, jeden 25 gramowy baton mięsny „for woman” zawiera 66 kcal. Ponadto, zarówno baton jak i przekąska drobiowa, mają wysoką zawartość cennego białka przy jednocześnie niskiej zawartości węglowodanów – tłumaczy Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A.

– To innowacyjna koncepcja wyrobu wędliniarskiego typu „to go”, która potwierdza nasze nowatorskie podejście do kreowania nowych produktów. Chcemy pokazać, że jedzenie wędlin z powodzeniem może wykraczać poza znane od lat konteksty spożycia, tj. chociażby jako element kanapki. W tym kierunku podąża z resztą cały rynek. Z roku na rok w branży mięsnej pojawia się bowiem coraz więcej produktów funkcjonalnych, które znajdują uznanie w oczach klientów. W naszej ocenie, trend ten będzie się pogłębiał - dodaje.

W ocenie ZM Henryk Kania na rozwój wspomnianego trendu, duży wpływ mają konsumenci, których spojrzenie na sklepową półkę z wędlinami, stale się zmienia.

– Z każdym rokiem rosną ich oczekiwania i wymagania. Polacy wielokrotnie szukają dziś innowacji i nowości, także wśród wędlin. Wychodząc im naprzeciw, wprowadzamy do oferty chociażby takie produkty, jak te z linii „for woman” - dodaje Rąba.

W ciągu najbliższych miesięcy ZM Henryk Kania nie wykluczają wprowadzenia nowych produktów w ramach linii dla kobiet.

– Jeżeli tylko odpowiedź rynku na nasze obecne propozycje będzie pozytywna, z pewnością wprowadzimy kolejne przekąski „Bez wyrzutów sumienia” – podsumowuje Dominika Rąba.

Z danych rynkowych wynika, że dziś już 20 proc. społeczeństwa w Polsce zjada tzw. produkty „to go” przynajmniej raz w ciągu tygodnia zarówno na śniadanie, lunch, jak i na kolację. Trend ten pogłębia się, tym bardziej, że już 65 proc. Polaków przyznaje, że ma zbyt mało czasu na przygotowanie posiłku. Dlatego też przekąski są dla nich doskonałym rozwiązaniem. Co więcej, badania firmy Mintel wskazują też, że już ponad 1/3 z nas z głodem między głównymi posiłkami radzi sobie właśnie za pomocą różnego rodzaju słonych snacków.

– Trend przekąskowy jest bardzo wyraźny i – w naszej ocenie – snacki stanowią perspektywiczny segment rynku. Dlatego będziemy rozwijać produkty typu „to go” – smaczne, pożywne, w niewielkich gramaturach. Na podstawie bieżących wyników sprzedażowych widzimy, że wyroby tego typu, które mamy już w portfolio, cieszą się dużym zainteresowaniem klientów – podsumowuje Dominika Rąba.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE: (3)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Mila 18-11-2017, 20:54:
Typowy produkt dla baby ze wsi.
  • Informująca 17-11-2017, 09:26:
najwidoczniej męska część kupujących może zajadać się jedynie kabanosami z zawartością tłuszczu 50 g/ 100 g produktu
  • Ciekawski 11-11-2017, 07:17:
A mężczyźni nie będą mogli jeść tych wędlin z jakiegoś powodu? Będzie też może linia wędlin dla mężczyzn?

Zobacz wszystkie komentarze (3)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.