Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Henryk Kania: Za nami dobry, a jednocześnie niełatwy rok

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2017, 10:53
Henryk Kania: Za nami dobry, a jednocześnie niełatwy rok
Henryk Kania, Przewodniczący Rady Nadzorczej ZM Henryk Kania S.A., fot. mat. pras.

- W 2017 roku mierzyliśmy się z wieloma przeciwnościami, zwłaszcza z trudnym otoczeniem rynkowym. Przeszkody są jednak po to, by je pokonywać i nam się to udało. Kolejny rok z rzędu znacząco zwiększyliśmy sprzedaż, co przełożyło się na bardzo duży wzrost udziałów rynkowych niemal we wszystkich kategoriach produktowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Henryk Kania, przewodniczący Rady Nadzorczej ZM Henryk Kania S.A.

Henryk Kania przypomina, że rok 2017 był zamknięciem procesu rozwoju ZM Henryk Kania pod kątem organizacyjnym.

- Dokonane przejęcia spółek i ich połączenia będą skutkować wzrostem stabilności firmy zarówno pod względem finansowym, jak i ogólnobiznesowym. Uważam więc, że 2018 rok będzie dla nas czasem dużej stabilizacji ekonomicznej, dalszych dynamicznych wzrostów sprzedaży i udziałów rynkowych oraz stabilizacji zaufania do spółki dzięki przeprowadzeniu wspomnianych procesów - dodaje.

W 2017 roku ZM Henryk Kania pracowały nad budową siły marki i jej rozpoznawalności.

- W efekcie zostaliśmy Oficjalnym Partnerem piłkarskiej Ekstraklasy, realizowaliśmy także regularnie kampanie reklamowe i wizerunkowe. Poszerzyliśmy także nasze działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Jak co roku, inwestowaliśmy także w zwiększenie mocy produkcyjnych, które są kluczowe na drodze do dalszego dynamicznego rozwoju naszej Spółki - dodaje Kania.

Henryk Kania przypomina, że w 2017 roku w ofercie ZM Henryk Kania pojawiły się liczne nowości produktowe.

- Były to mięsne batony proteinowe, linia przekąsek Maestro na czele z pierwszymi w Polsce chrupiącymi chipsami mięsnymi oraz linia „for women“. To pionierskie koncepcje potwierdzające nasze nowatorskie podejście do rynku wędliniarskiego oraz otwartość na oczekiwania konsumentów, którym stale wchodzimy naprzeciw - dodaje.

Przewodniczący Rady Nadzorczej ZM Henryk Kania S.A. jest zdania, że rok 2018 będzie okresem intensywnego wzrostu dla spółki.

- Jest to związane z realizacją przyjętej przez nas strategii rozwoju produktowego. Bardzo istotną rzeczą w tym kontekście jest podział naszego portfolio na określone grupy asortymentowe związane z różnymi, często niepokrywającymi się z dotychczasowymi, kanałami dystrybucji. Doskonałym przykładem są przekąski, które stanowią bardzo dynamicznie rozwijającą się kategorię, a które mogą być dystrybuowane poza typowymi dla wędlin punktami sprzedaży. Innym pomysłem, który już niebawem wdrożymy, jest wprowadzenie wyrobów dedykowanych określonym grupom klientów we współpracy z uznanymi na rynku światowym markami - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 824) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.