Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Indykpol podsumował trzy kwartały 2018 roku

Indykpol S.A. zakończył pierwsze III kwartały 2018 roku sumą 724,9 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wobec 951,7 mln zł w analogicznym okresie 2017 r. W III kwartałach 2018 r. spółka zanotowała 82,6 mln zł zysku netto wobec 7 mln zł zysku w analogicznym okresie 2017 r.

Indykpol podsumował trzy kwartały 2018 roku
Piotr Kulikowski, prezes Indykpolu, fot. PTWP

Na wyniki Indykpolu oraz Grupy Kapitałowej Indykpol w bieżącym roku znaczący wpływ miała transakcja sprzedaży zorganizowanej części przedsiębiorstwa (ZCP) obejmującej, w szczególności, zakład uboju kurczaka w Lublinie oraz wylęgarnię piskląt kurczęcych w Turce.

Środki pochodzące z transakcji Spółka wykorzystała na całkowitą spłatę zobowiązań kredytowych wobec Konsorcjum Banków, obejmującego: Bank Zachodni WBK S.A., Bank Polska Kasa Opieki S.A. oraz Bank Gospodarstwa Krajowego S.A.

Podstawą ekspansji rynkowej Grupy jest pionowo zintegrowana organizacja produkcji, obejmująca wszystkie etapy od piskląt i paszy aż do własnej sieci dystrybucji. Taka forma gwarantuje osiągnięcie zadowalającej efektywności oraz zapewnienie pełnego bezpieczeństwa oferowanych wyrobów. Grupa produkuje pisklęta indycze i gęsie na potrzeby własnych ferm oraz współpracujących hodowców. Dysponuje własnymi obiektami fermowymi o powierzchni ponad 160 tys. m2 oraz własną wytwórnią pasz.

Produkcja jest realizowana w zakładzie ubojowo-przetwórczym zlokalizowanym w Olsztynie. Zakład wyposażony jest w nowoczesne linie do uboju, schładzania, dzielenia i przetwarzania indyków. Grupa Kapitałowa Indykpol specjalizuje się w produkcji mięs i przetworów indyczych, jest ich największym producentem w kraju.  

Uwzględniając oczekiwania konsumentów Indykpol zamierza się rozwijać w sposób zrównoważony i oparty na bezpieczeństwie produkcji. Istotnym celem firmy jest zapewnianie bezpiecznych, zdrowych wyrobów, produkowanych z należną dbałością o środowisko i z zachowaniem zasad dobrostanu zwierząt oraz bezpiecznych warunków pracy. Firma dba również o zyskowność prowadzonej działalności przez poprawę wydajności pracy.

Od marca 2018 roku Grupa Indykpol koncentruje swoją działalność na produkcji indyczej a od lipca bieżącego roku ograniczyła ofertę do wybranych grup asortymentów, gwarantujących uzyskanie pozytywnej marży.

Podstawą strategii rozwoju Grupy jest teza „dobre jedzenie daje dobre życie”. Indykpol oferując swoje produkty w kluczowych kategoriach – mięs, parówek, pasztetów, szynek – stawia na najwyższą jakość oferowanych produktów dedykowanych dla świadomych konsumentów, w tym gamę produktów naturalnych, wolnych od konserwantów.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

INDIndykpol SA

więcej informacji:

Indykpol RSS ALERT    /    wyniki Indykpolu RSS ALERT    /    wyniki Indykpol RSS ALERT    /    Piotr Kulikowski RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    indyki RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    drobiarstwo RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.80.85.76
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.