Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Indykpol z nowym systemem wizualnym opakowań

Indykpol, zgodnie z nową strategią pozycjonowania, wdraża jednolity system wizualny dla opakowań produktów marki. Na sklepowe półki sukcesywnie trafiają kolejne grupy asortymentowe w nowych opakowaniach. Za projekt odpowiedzialna jest Agencja SaltPepper Brand Design.

Indykpol z nowym systemem wizualnym opakowań
fot. mat. pras.

Marce Indykpol zależało na tym, by charakter nowych opakowań odzwierciedlał cechy, które komunikacyjnie są dla niej istotne: radość, szczerość i prostotę. Nowe opakowania mają zatem żywe, radosne kolory, są nowoczesne i bardziej przejrzyste - informują twórcy projektu.

- Projekt realizowaliśmy w oparciu o proces oraz narzędzia Design Thinking takie jak: etnografia, analizy półki sklepowej, jakościowe badania z konsumentami, burze mózgów, prototypowanie, wielokrotne testy, warsztaty w multidyscyplinarnych grupach roboczych. Profesjonalny proces oraz bliska współpraca z klientem miały istotny wpływ na końcowy efekt oraz innowacyjność projektu” - podkreśla Grzegorz Brzóska, Strategy & Business Development Director w SaltPepper Brand Design.

Agencja, przy współpracy z marką Indykpol, podzieliła ofertę produktową na pięć grup asortymentowych. Każdej z nich przypisano odmienną kolorystykę. Jednocześnie w każdym opakowaniu wykorzystano dynamiczny skos, co pozwoliło zachować spójność marki mimo bardzo szerokiego portfolio. Dodatkowo wprowadzono wiele funkcjonalności, które ułatwiają konsumentowi podjęcie decyzji zakupowych, m.in. wyraziste deskryptory smaku oraz czytelne benefity produktów.

- Innowacyjność, minimalizm i jakość wykonywanych projektów zawsze były znakiem rozpoznawczym SaltPepper Brand Design. W nowym systemie opakowań dla marki Indykpol dołożyliśmy nasze doświadczenie nabyte przy innych tego typu projektach – podsumowuje Aleksander Koczy, Creative Director w SaltPepper Brand Design.

Proces zmian rebrandingowych trwa od paru miesięcy. W grudniu na sklepowych półkach pojawiła się kolejna partia produktów Indykpol w nowych opakowaniach, m.in. Parówki Jedynki, Jedyneczki, Parówki z indyka, Pasztet dworski oraz mięsa Samo dobro.

- To kolejny projekt, który realizujemy z agencją Salt and Pepper. We współpracy doceniamy zarówno kompleksowe podejście do tematu, jak i gotowość do szybkiej reakcji na nasze potrzeby. Wysiłek włożony w to wieloetapowe przedsięwzięcie można już zobaczyć na sklepowych półkach – dodaje Edyta Łuczyńska, Prezes Zarządu Indykpol Brand Sp. z o.o.

Nad całością projektu ze strony SaltPepper Brand Design czuwali Aleksander Koczy – design management oraz Grzegorz Brzóska – strategia oraz project management. Współpraca z marką Indykpol została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.

Indykpol to największy w Polsce producent mięsa i przetworów indyczych, i największy dostawca produktów indyczych w Europie Środkowej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

INDIndykpol SA

więcej informacji:

Indykpol RSS ALERT    /    opakowania RSS ALERT    /    Edyta Łuczyńska RSS ALERT    /    SaltPepper Brand Design RSS ALERT    /    indyki RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    parówki RSS ALERT    /    Grzegorz Brzóska RSS ALERT    /    Jedynki RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Klient 2017-12-14 16:15:55
    Jak dla mnie słabo to wygląda 😐 jak chce kupić jedynki z serem muszę się dokładnie w patrzeć w opakowanie...
  • :) 2017-12-15 09:40:57
    To żart ? Burza mózgów nad kolorowym skośnym wielokątem z logo. Wygląd nieco \"szpitalny\" Tak się niestety robi biznes

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.