Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jak pogodzić tradycję i nowoczesność na rynku wędlin?

  • Autor: RW,portalspozywczy.pl
  • Data: 06-06-2016, 12:34
Jak pogodzić tradycję i nowoczesność na rynku wędlin?
Dominika Rąba, członek ZM Henryk Kania. Fot. Zakłady Mięsne Henryk Kania

Zdaniem Dominiki Rąby, członka zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania, na rynku wędlin z powodzeniem występują dwa, wydawać być się mogło sprzeczne trendy - przywiązanie do tradycyjnych produktów oraz poszukiwanie nowości. Czy można je połączyć?

- Oba te trendy z powodzeniem funkcjonują równolegle. Dzieje się tak, ponieważ cały czas wyroby tradycyjne cieszą się dużą popularnością i są chętnie kupowane. Z drugiej jednak strony, coraz wyraźniej widzimy, że klienci chętnie eksperymentują i szukają nowości oraz ciekawych połączeń smakowych. Okazuje się więc, że tak, jak nie wyobrażamy sobie grilla bez kiełbasy śląskiej, czy świąt wielkanocnych bez białej kiełbasy i wędzonej szynki, tak równolegle bardzo chętnie kupujemy np. smakowe kabanosy w różnych gramaturach czy inne produkty idealne np. jako imprezowe przekąski - wyjaśnia Dominika Rąba.

Przyznaje również, że producenci szukają sposobów, aby połączyć przywiązanie do tradycji z codzienną wygodą, która w obliczu deficytu czasu staje się coraz istotniejsza dla wielu producentów.

- Najlepszym sposobem jest stworzenie pysznej wędliny wysokiej jakości według tradycyjnej receptury oraz zapakowanie jej w nowoczesny sposób. Dzięki temu połączeniu, oferujemy doskonały produkt o świetnym smaku, który możemy szybko kupić, błyskawicznie sprawdzić jego skład, a dodatkowo utrzymać jego świeżość i właściwości przez kilkanaście dni - przyznaje.

Zdaniem Dominiki Rąby w kontekście codziennej wygody istotne jest także plastrowanie wędlin. Produkty plastrowane są wygodne w użyciu, jednocześnie zapewniają konsumentom bezpieczeństwo i wysokie walory użytkowe.

- Do najważniejszych zalet należą m.in. trwałość, różnorodność smaków oraz gramatura dostosowana do pojedynczych posiłków, dzięki czemu wędliny te nie psują się, gdyż są zjadane na bieżąco - zauważa Dominika Rąba, członek zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • Techn. Przetw. Rybnego 11-06-2016, 11:25:
no coz,
pani Raba nie powiedzial nic co moglo by byc tu "nowoscia"
Plastrowanie wedlin, smak, tradycyjnosc receptury w powiazaniu z "nowoczesnym" sposobem podania - to sa stare prawdy.
bylo by dla mnie ciekawe gdyby pani ta temat trwalosci bardziej przyblizyla i w sposob jasny okreslila jak zaklad jej podchodz do tego tematu.
Wiadomo chodzi mi o sposoby utrwalania produktow a scislej mowiac "preparaty" "wspomagajace"

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 915) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.