Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Jawo zwiększy moce produkcyjne o 35 procent

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 11-12-2017, 15:57
Jawo zwiększy moce produkcyjne o 35 procent
Renata Kasprzycka, prezes zarządu Jawo, fot. PTWP

- Znajdujemy się obecnie w trakcie rozbudowy zakładu. W 2018 roku zwiększymy nasze moce produkcyjne o 35 proc. To oznacza nowe wyzwania dla naszego działu R&D. Mam nadzieję, że uda nam się przyjemnie zaskoczyć naszych klientów nowymi produktami - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Renata Kasprzycka, prezes zarządu Jawo.

Renata Kasprzycka przyznaje, że rok 2017 był szczególny dla Jawo z uwagi na 25 rocznicę założenia firmy.

- Taka rocznica skłania do podsumowań. Jako właściciele firmy niewątpliwie jesteśmy dumni, że przez cały ten okres nieustannie się rozwijamy, stawiamy sobie nowe cele do osiągnięcia i wspólnie je realizujemy. Z malutkiej kilkuosobowej spółki produkującej w wynajętej stołówce staliśmy się nowoczesnym, dobrze zorganizowanym średniej wielkości przedsiębiorstwem - mówi.

Prezes Jawo przyznaje, że jej najważniejszą decyzją w 2017 roku było wdrożenie nowych opakowań.

- Muszę przyznać, że tej decyzji, a później wdrażaniu projektu w życie towarzyszyły spore emocje. Dużym szokiem były dla mnie wyniki z przeprowadzonej oceny naszych poprzednich opakowań. Wygląda na to, że za bardzo skupiliśmy się na rozwijaniu produkcji i sprzedaży a umknęło nam, że wygląd naszego opakowania mocno się zestarzał. Brałam udział jako obserwatorka w jednym z paneli oceniających i przyznaję, że nie mogłam spać po tym co usłyszałam. Krytyka była miażdżąca. Szybko postanowiliśmy zmierzyć się z problemem. Nowy projekt, kolejne badania, druk i wprowadzenie produktu na rynek - wszystko to wymagało wiele wysiłku. Ale jesteśmy zadowoleni z efektu i z tego, jak zmiana odbierana jest przez naszych klientów - mówi.

Jakie są plany Jawo na 2018 rok? Kasprzycka przyznaje, że są one związane z realizowaną już rozbudową zakładu produkcyjnego.

- W 2018 roku zwiększymy nasze moce produkcyjne o 35 proc. W związku z tym przed naszym R&D nowe wyzwania – mam nadzieję, że uda nam się przyjemnie zaskoczyć naszych klientów nowymi produktami - dodaje.

Spółka Jawo istnieje od 1992 roku, a od 2013 r., we współpracy z japońskim koncernem Ajinomoto, produkuje japońskie pierogi gyoza na cały rynek Unii Europejskiej. W ofercie Jawo znajdują się także mrożonki, takie jak: pyzy, pierogi, uszka, naleśniki, krokiety, kopytka, knedle. Spółka posiada także specjalnie przygotowaną ofertę dla sektora HoReCa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 089) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH