Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

JBB: Chcemy zwiększyć rozpoznawalność firmy wśród konsumentów

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2017, 09:16
JBB: Chcemy zwiększyć rozpoznawalność firmy wśród konsumentów
Piotr Laskowski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga, fot. JBB

- W 2018 roku chcielibyśmy wzmocnić rozpoznawalność firmy wśród konsumentów oraz zwiększyć ich świadomość w zakresie naszej oferty. Planujemy również wprowadzenie na rynek kolejnych pysznych nowości produktowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Laskowski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

W ocenie Piotra Laskowskiego najważniejszym wydarzeniem dla JBB Bałdyga w 2017 roku było przeprowadzenie rebrandingu firmy.

- Z tego działania jesteśmy szczególnie dumni. Ważnymi wydarzeniami dla firmy w 2017 roku były także uruchomienie ogólnopolskiej kampanii reklamowej emitowanej w największych stacjach telewizyjnych, zmiana nazwy naszego fanpage na Facebooku z „Podziel się smakiem” na oficjalną nazwę „JBB Bałdyga”, uzyskanie tytułu „Laur Konsumenta Odkrycie 2017”, a także uzyskanie najwyższej oceny w audycie BRC/IFS – mówi.

Laskowski dodaje, że najważniejszą inwestycją JBB w 2017 roku była modernizacja chłodnictwa w zakładzie.

- Przeniosła ona naszą firmę na zupełnie inny poziom. Dzięki niej staliśmy się bardziej świadomym i ekologicznym przedsiębiorstwem. Zakład, zmieniając czynnik chłodniczy z gazów wywołujących efekt cieplarniany na amoniak, stał się obojętny ekologicznie. Czynnik ziębniczy, jakim jest amoniak, w aspekcie ekologicznym charakteryzuje się zerowym potencjałem niszczenia warstwy ozonowej, zerowym potencjałem efektu cieplarnianego, z brakiem właściwości niszczących instalację. Jednocześnie dodam, że oddana do użytku maszynownia amoniakalna jest obiektem nowoczesnym i wysoce ograniczającym energochłonność zakładu. Ważną inwestycją była także rozbudowa linii pakującej budowanej przy współpracy z firmą Tavil. Systemy paletyzujące oraz linie pakujące spełniają wymogi i standardy europejskie. Dzięki nim produkty są pakowane bezpieczniej i bardziej efektywnie - dodaje.

JBB Bałdyga w 2017 roku wprowadziła do asortymentu trzy nowe produkty. Były to Kiełbaski Dobropolskie, Kabanosy Bankietowe oraz Kabanosy Boryckie.

Jakie są plany spółki na 2018 rok?

- W 2018 roku będziemy dążyć do realizacji zakładanych planów rozwoju przedsiębiorstwa oraz kontynuować dotychczas prowadzone działania. Ciąg dalszy będzie miała m.in. kampania reklamowa emitowana w największych stacjach telewizyjnych. W nowym roku chcielibyśmy również wzmocnić rozpoznawalność firmy wśród konsumentów oraz zwiększyć ich świadomość w zakresie naszej oferty. W 2018 planujemy również wprowadzić na rynek kolejne pyszne nowości produktowe – dodaje Piotr Laskowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • sól drogowa 18-12-2017, 17:30:
Super że dbacie o warstwę ozonową to może teraz czas na dodanie mięsa do waszych produktów oraz uświadomienie klientów jaką chemię produkujecie ;)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 419) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.