Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

JBB: Chcemy zwiększyć rozpoznawalność firmy wśród konsumentów

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 18-12-2017, 09:16
JBB: Chcemy zwiększyć rozpoznawalność firmy wśród konsumentów
Piotr Laskowski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga, fot. JBB

- W 2018 roku chcielibyśmy wzmocnić rozpoznawalność firmy wśród konsumentów oraz zwiększyć ich świadomość w zakresie naszej oferty. Planujemy również wprowadzenie na rynek kolejnych pysznych nowości produktowych - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Laskowski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

W ocenie Piotra Laskowskiego najważniejszym wydarzeniem dla JBB Bałdyga w 2017 roku było przeprowadzenie rebrandingu firmy.

- Z tego działania jesteśmy szczególnie dumni. Ważnymi wydarzeniami dla firmy w 2017 roku były także uruchomienie ogólnopolskiej kampanii reklamowej emitowanej w największych stacjach telewizyjnych, zmiana nazwy naszego fanpage na Facebooku z „Podziel się smakiem” na oficjalną nazwę „JBB Bałdyga”, uzyskanie tytułu „Laur Konsumenta Odkrycie 2017”, a także uzyskanie najwyższej oceny w audycie BRC/IFS – mówi.

Laskowski dodaje, że najważniejszą inwestycją JBB w 2017 roku była modernizacja chłodnictwa w zakładzie.

- Przeniosła ona naszą firmę na zupełnie inny poziom. Dzięki niej staliśmy się bardziej świadomym i ekologicznym przedsiębiorstwem. Zakład, zmieniając czynnik chłodniczy z gazów wywołujących efekt cieplarniany na amoniak, stał się obojętny ekologicznie. Czynnik ziębniczy, jakim jest amoniak, w aspekcie ekologicznym charakteryzuje się zerowym potencjałem niszczenia warstwy ozonowej, zerowym potencjałem efektu cieplarnianego, z brakiem właściwości niszczących instalację. Jednocześnie dodam, że oddana do użytku maszynownia amoniakalna jest obiektem nowoczesnym i wysoce ograniczającym energochłonność zakładu. Ważną inwestycją była także rozbudowa linii pakującej budowanej przy współpracy z firmą Tavil. Systemy paletyzujące oraz linie pakujące spełniają wymogi i standardy europejskie. Dzięki nim produkty są pakowane bezpieczniej i bardziej efektywnie - dodaje.

JBB Bałdyga w 2017 roku wprowadziła do asortymentu trzy nowe produkty. Były to Kiełbaski Dobropolskie, Kabanosy Bankietowe oraz Kabanosy Boryckie.

Jakie są plany spółki na 2018 rok?

- W 2018 roku będziemy dążyć do realizacji zakładanych planów rozwoju przedsiębiorstwa oraz kontynuować dotychczas prowadzone działania. Ciąg dalszy będzie miała m.in. kampania reklamowa emitowana w największych stacjach telewizyjnych. W nowym roku chcielibyśmy również wzmocnić rozpoznawalność firmy wśród konsumentów oraz zwiększyć ich świadomość w zakresie naszej oferty. W 2018 planujemy również wprowadzić na rynek kolejne pyszne nowości produktowe – dodaje Piotr Laskowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • sól drogowa 18-12-2017, 17:30:
Super że dbacie o warstwę ozonową to może teraz czas na dodanie mięsa do waszych produktów oraz uświadomienie klientów jaką chemię produkujecie ;)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 290) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH