Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

JBB inwestuje zwiększając obecność w kanale nowoczesnym

W 2016 roku zrealizowaliśmy inwestycje o wartości 150 mln zł. Największą z nich była budowa nowoczesnego zakładu rozbioru mięsa wieprzowego w Dylewie. Najbliższe plany produktowe wiążemy bezpośrednio z kolejną inwestycją, tym razem w hale dojrzewalnicze i suszarnie. W przyszłości chcielibyśmy rozwijać segment produktów podsuszanych, suchych i dojrzewających, które w naszej ocenie są bardzo perspektywiczne - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Paweł Brzeziński, dyrektor Handlowy ds. sprzedaży nowoczesnej, JBB.

JBB inwestuje zwiększając obecność w kanale nowoczesnym
Paweł Brzeziński, dyrektor Handlowy ds. sprzedaży nowoczesnej, JBB

Autor: AT, portalspozywczy.pl
Data: 07-06-2017, 15:34

W sierpniu 2016 r. spółka JBB zrealizowała inwestycje o wartości 150 mln zł. Największą z nich był nowoczesny zakład rozbioru mięsa wieprzowego w Dylewie.

- 2016 rok był bardzo udany dla JBB. Odnotowaliśmy znaczące wzrosty. Mięso z zakładu w Dylewie sprzedawane jest zarówno na rynku tradycyjnym, jak również poprzez sieć hurtowni do około 400 sklepów partnerskich JBB i pozostałych klientów. Zauważamy spore zainteresowanie także ze strony sieci handlowych. Do pozostałych zeszłorocznych inwestycji możemy zaliczyć modernizację zakładu w Łysych i budowę nowej stacji amoniakalnej, która zmodernizowała system chłodzenia w zakładzie. Zrealizowaliśmy także budowę nowej linii pakującej, a także modernizację działu konfekcjonowania, która jest odpowiedzią na stale rosnące potrzeby rynku, tj. małe displaye czy ekspozytory gotowe do prezentacji na półkach sklepowych - dodaje Paweł Brzeziński.

Przyznaje, że ostatnie inwestycje były wynikiem poszerzania przez spółkę obecności w kanale nowoczesnym. JBB nie planuje natomiast obecności w kanale HoReCa, stawia za to na rozwój organiczny.

- Realizujemy wcześniej zakładane plany rozwoju organicznego, w związku z czym w najbliższym czasie nie planujemy żadnych przejęć. Obecnie prowadzimy rozmowy z sieciami handlowymi na temat obecności produktów JBB na ich półkach sklepowych. Możemy śmiało powiedzieć, że rozbudowa tego kanału trwa i znajduje się w bardzo intensywnej fazie przygotowań. HoReCa natomiast nie jest naszym kanałem dystrybucji i na ten moment nie planujemy włączenia go do naszej strategii. Wiemy jednak, że produkty JBB są przekazywane do tego kanału poprzez dystrybutorów produktu w rynku tradycyjnym. Na bieżąco reagujemy na zachowania konsumentów, w związku z czym w naszej ofercie pojawiają się produkty odpowiadające potrzebom rynku. Z całą pewnością możemy do nich zaliczyć produkty naszej marki Masarnia u Józefa, które zaspokajają potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. W kontekście patriotyzmu konsumenckiego należy pamiętać, że JBB to firma rodzinna zasilana w 100 proc. polskim kapitałem. Obecnie niewiele firm na polskim rynku może się poszczycić takim wyróżnikiem – dodaje Brzeziński.

Jeśli chodzi o obecność na rynkach zagranicznych, JBB eksportuje głównie na rynki Unii Europejskiej.

- Dział eksportu stanowi około 10-15 proc. udziału firmy. Na ten moment do głównych rynków eksportowych zaliczamy m.in. kraje Wielkiej Brytanii i Beneluksu – mówi dyrektor.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paweł Brzeziński RSS ALERT    /    JBB RSS ALERT    /    rynek wędlin RSS ALERT    /    nowy zakład JBB RSS ALERT

KOMENTARZE (9)

  • Wedliny bez mięsa 2017-06-07 17:58:06
    Na detalu sprzedaż spada wiec szukają zbytu ... ot cała inwestycja - nie róbcie z ludzi durni...
  • znawca berlinek 2017-06-07 20:41:53
    Spada to Tobie iloraz inteligencji!! Detal rośnie szybciej niż Ci się wydaje
  • anos 2017-06-07 20:58:43
    Sól wypadowa pyszna i zdrowa hehe:) sami kupujcie swoje wędlinki
  • @ znawca berlinek 2017-06-08 11:33:11
    Tobie juz dawno spadł :-) rośnie ...?! ci dupa od tych super fajnych produktow - widziałam :-)
  • Polski Kapitał 2017-06-08 13:28:40
    Jestem pracownikiem działu handlowego jednego z dwóch liczących się zakładów (ogólnopolskich) w kanale tradycyjnym i bardzo cieszą mnie takie komentarze. Frustracja w innych zakładach sięga zenitu :) w kanale tradycyjnym liczą się wyłącznie JBB I NIK POL. Wielcy gracze są w kanale nowoczesnym mocni a nieudolne zarządzanie zakładami małymi powoduje złość i niezbyt mądre wypowiedzi ludzi zawsze wszystkowiedzących pod artykułami takimi jak ten. Większość z Was \"konkurenci\" na zebraniach niczego nie wnoszących rozmawia o JBB i Nik Polu, opowiadając jakie to nierynkowe działania stosują te zakłady. Niewiele wiecie o branży a jeszcze mniej o tych zakładach. Wydaje się wam, że \"przerobiliście\" wiele lat w branży i wasza erudycja oraz zasób wiedzy branżowej jest \"TOP OF THE TOP\". Jeżeli jesteście pracownikami zakładów mięsnych to zacznijcie się w większości rozglądać za nowym zajęciem, jeżeli jesteście pracownikami hurtowni to zacznijcie handlować porządnym towarem. Przykłady powyżej :) czekam na hejt :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.234.111.56
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.