Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

JBB inwestuje zwiększając obecność w kanale nowoczesnym

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 07-06-2017, 15:34
JBB inwestuje zwiększając obecność w kanale nowoczesnym
Paweł Brzeziński, dyrektor Handlowy ds. sprzedaży nowoczesnej, JBB

W 2016 roku zrealizowaliśmy inwestycje o wartości 150 mln zł. Największą z nich była budowa nowoczesnego zakładu rozbioru mięsa wieprzowego w Dylewie. Najbliższe plany produktowe wiążemy bezpośrednio z kolejną inwestycją, tym razem w hale dojrzewalnicze i suszarnie. W przyszłości chcielibyśmy rozwijać segment produktów podsuszanych, suchych i dojrzewających, które w naszej ocenie są bardzo perspektywiczne - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Paweł Brzeziński, dyrektor Handlowy ds. sprzedaży nowoczesnej, JBB.

W sierpniu 2016 r. spółka JBB zrealizowała inwestycje o wartości 150 mln zł. Największą z nich był nowoczesny zakład rozbioru mięsa wieprzowego w Dylewie.

- 2016 rok był bardzo udany dla JBB. Odnotowaliśmy znaczące wzrosty. Mięso z zakładu w Dylewie sprzedawane jest zarówno na rynku tradycyjnym, jak również poprzez sieć hurtowni do około 400 sklepów partnerskich JBB i pozostałych klientów. Zauważamy spore zainteresowanie także ze strony sieci handlowych. Do pozostałych zeszłorocznych inwestycji możemy zaliczyć modernizację zakładu w Łysych i budowę nowej stacji amoniakalnej, która zmodernizowała system chłodzenia w zakładzie. Zrealizowaliśmy także budowę nowej linii pakującej, a także modernizację działu konfekcjonowania, która jest odpowiedzią na stale rosnące potrzeby rynku, tj. małe displaye czy ekspozytory gotowe do prezentacji na półkach sklepowych - dodaje Paweł Brzeziński.

Przyznaje, że ostatnie inwestycje były wynikiem poszerzania przez spółkę obecności w kanale nowoczesnym. JBB nie planuje natomiast obecności w kanale HoReCa, stawia za to na rozwój organiczny.

- Realizujemy wcześniej zakładane plany rozwoju organicznego, w związku z czym w najbliższym czasie nie planujemy żadnych przejęć. Obecnie prowadzimy rozmowy z sieciami handlowymi na temat obecności produktów JBB na ich półkach sklepowych. Możemy śmiało powiedzieć, że rozbudowa tego kanału trwa i znajduje się w bardzo intensywnej fazie przygotowań. HoReCa natomiast nie jest naszym kanałem dystrybucji i na ten moment nie planujemy włączenia go do naszej strategii. Wiemy jednak, że produkty JBB są przekazywane do tego kanału poprzez dystrybutorów produktu w rynku tradycyjnym. Na bieżąco reagujemy na zachowania konsumentów, w związku z czym w naszej ofercie pojawiają się produkty odpowiadające potrzebom rynku. Z całą pewnością możemy do nich zaliczyć produkty naszej marki Masarnia u Józefa, które zaspokajają potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. W kontekście patriotyzmu konsumenckiego należy pamiętać, że JBB to firma rodzinna zasilana w 100 proc. polskim kapitałem. Obecnie niewiele firm na polskim rynku może się poszczycić takim wyróżnikiem – dodaje Brzeziński.

Jeśli chodzi o obecność na rynkach zagranicznych, JBB eksportuje głównie na rynki Unii Europejskiej.

- Dział eksportu stanowi około 10-15 proc. udziału firmy. Na ten moment do głównych rynków eksportowych zaliczamy m.in. kraje Wielkiej Brytanii i Beneluksu – mówi dyrektor.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (9)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bezE 13-06-2017, 09:00:
Osobiście kupuję głównie produkty na dziale samoobsługi, ponieważ zawsze jest tam etykieta i po prostu można przeczytać, co zjem ja lub moje dzieci.Dlatego moim zdaniem produktów JBB nie ma na działach samoobsługowych. Są mocni w tradycyjnych sklepach mięsnych. Najlepiej Panie sprzedawczynie wiedzą dlaczego. Długi termin przydatności, nie wysycha, nie zmienia koloru. Jesteście inteligentnymi czytelnikami więc sami się domyślcie dlaczego.
Smacznego:-)
i przede wszystkim słońca życzę na weekend
  • alter ego 10-06-2017, 08:47:
JBB ma świetne produkty, Wystarczy wejść na strone JBB i zobaczyć jak wygląda zakład od środka, jakie ma produkty, ile sklepów partnerskich... Widziałem na własne oczy,jestem pełen szacunku dla tego zakładu.
  • celej 09-06-2017, 08:29:
nie znam się na wędlinach i sporadycznie je konsumuję, wiem o dużej sprzedaży wyrobów JBB. Natomiast opinie o tych produktach są słabe. Czemu ludzie to nabywają ? Jeśli wierzyć opiniom jakościowym - sprzedaż powinna leżeć, jednakże jest inaczej.

Zobacz wszystkie komentarze (9)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 111) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.