Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

JBB: Media społecznościowe pozwalają na realny kontakt z użytkownikiem

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 05-03-2018, 10:28
JBB: Media społecznościowe pozwalają na realny kontakt z użytkownikiem
Piotr Laskowski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga, fot. JBB

- Media społecznościowe to kanały, które pozwalają na realny kontakt marki z użytkownikiem. W dzisiejszych czasach są one podstawą komunikacji z konsumentem, dlatego obecność w nich jest niezwykle ważna. Należy jednak pamiętać, że każdy kanał społecznościowy ma inną specyfikę, a ich potencjał różni się w zależności od określonego kierunku komunikacji - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Piotr Laskowski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

- Facebook pozwala osiągnąć duże zasięgi, dlatego wykorzystywany jest przez nas do budowania wizerunku marki JBB. Instagram z kolei, dzięki wysokiej estetyzacji treści, pozwala markom spożywczym wzmacniać percepcję smaku i jakości produktów – tłumaczy Piotr Laskowski, dyrektor sprzedaży i marketingu firmy JBB.

Marka JBB, która, oprócz Facebooka i Instagrama, obecna jest także YouTube, na wskazanych kanałach na bieżąco dzieli się z odbiorcami m.in. ciekawostkami i inspiracjami kulinarnymi, w których wykorzystuje produkty z portfolio firmy.

- Priorytetowym kanałem jest dla nas Facebook ze względu na możliwość budowania dużego zasięgu, przy jednoczesnym precyzyjnym targetowaniu grup. Wszystkie projekty kreatywne, grafikę oraz treści postów przygotowywane są przez Agencję Saatchi&Saatchi IS, z którą współpracujemy. Agencja odpowiedzialna jest również za prowadzenie i sprawowanie opieki nad profilem – dodaje Laskowski.

Dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga zapewnia, że na wszelkiego rodzaju uwagi firma reaguje natychmiast.

- Staramy się również odpowiadać na każde pytanie lub komentarz, także jeśli został poruszony temat naszych produktów. Kontakt z użytkownikami jest dla nas bardzo ważny dlatego dbamy o to, aby sprostać ich oczekiwaniom względem marki – dodaje.

Laskowski zauważa, że użytkownicy często i niezwykle chętnie nawiązują z firmą kontakt za pomocą social media.

- To nas bardzo cieszy. Najczęściej otrzymujemy pochlebne wiadomości na temat naszych produktów lub publikowanych materiałów. Dbamy o to, aby codziennie dostarczać internautom ciekawych informacji, inspirować ich, przypominać o okazjach, ważnych wydarzeniach oraz zachęcać do interakcji – dodaje.

Czy branży mięsnej wolno w mediach społecznościowych więcej czy mniej niż innym producentom żywności? Jakie sytuacje kryzysowe czekają na firmy mięsne w social media i jak ich uniknąć? Zapraszamy do lektury analizy w naszej Strefie Premium.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (9 717) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane