Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Jurassic Salmon nawiązuje partnerstwo z Contimax SA i planuje inwestycje

- Pozyskaliśmy kolejnego strategicznego partnera, który bardzo mocno wierzy w projekt polskiego łososia jurajskiego, jakim jest firma Contimax. Oprócz ulepszania tego, co już mamy, ogromnie ważnym zadaniem jest optymalizacja procesu produkcyjnego. To nasze zadania na kolejny rok - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Karapuda, prezes spółki Jurassic Salmon.

Jurassic Salmon nawiązuje partnerstwo z Contimax SA i planuje inwestycje
Jurassic Salmon, fot. Jurassic Salmon

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 10-12-2019, 14:26

Tomasz Karapuda wskazuje, że Jurassic Salmon pozyskał partnera branżowego - firmę Contimax.

- Cały czas poszukujemy do współpracy zainteresowanych, którzy maja ochotę, odwagę i ambicje zrobić coś innego niż robili dotychczas i wspólnie stworzyć coś wyjątkowego. Nie chcę zdradzać szczegółów, ale prowadzimy rozmowy na różnych płaszczyznach. Czas pokaże co nam to przyniesie  - mówi.

Jak wskazuje nasz rozmówca, spółka cały czas pracuje nad usprawnieniem technologii hodowli łososia jurajskiego.

- Każdy dzień przynosi nam nowe dane, które staramy się praktycznie i merytorycznie przekształcić na rzecz technologii, która, mimo że ma już w naszym przypadku 5 lat to jednak cały czas wymaga uwagi i jej usprawnienia. Oprócz ulepszania tego, co już mamy, ogromnie ważnym zadaniem jest optymalizacja procesu produkcyjnego, to nasze zadania na kolejny rok - dodaje.

Karapuda liczy, że rok 2019 będzie minimalnie lepszy od poprzedniego pod względem biomasy.

- Tak naprawdę przełomowy był dla nas rok 2018, który był krokiem milowym w naszej małej manufakturze. Mam na myśli nie tylko jakość samej ryby, ale także dostosowanie technologii pod nasze wymagania, usprawnienie jej wiedzą i praktyką, którą nabyliśmy pracując z żywym organizmem, jakim są ryby. Kolejnym pozytywnym przełomem byłaby dla nas możliwosć rozbudowy o kolejne baseny z biofiltrem, aby zyskać więcej miejsca i przestrzeni dla naszych łososi. Pracujemy nad tym - mówi.

Prezes Jurassic Salmon przyznaje, że w 2019 r. spółka podejmowała także działania w kierunku budowania marki.

- Z pewnością nie byłoby to możliwe gdyby nie współpraca z naszymi partnerami w dystrybucji, którzy nam zaufali i w nas wierzą, a my odwzajemniamy to najlepiej jak tylko potrafimy. To dla nas zaszczyt mieć w swoim portfolio takie marki jak Auchan, Makro czy MyFood. Na koniec z duma dodam, że pozyskaliśmy kolejnego strategicznego partnera, który bardzo mocno wierzy w projekt polskiego łososia jurajskiego, jakim jest firma Contimax - podsumował.

Więcej o projekcie "Jurassic Salmon" pisaliśmy w tekście: Jurassic Salmon. Pierwsza geotermalna hodowla łososia w Polsce szuka inwestora

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jurassic Salmon RSS ALERT    /    Contimax RSS ALERT    /    Tomasz Karapuda RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    ryby 2019 RSS ALERT    /    łosoś RSS ALERT    /    łosoś jurajski RSS ALERT    /    hodowla łososia RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.55.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.