Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Jurassic Salmon: Przecieramy szlaki dla innowacyjnej akwakultury

- Coraz częściej spotykamy się z potencjalnymi partnerami, których zapytania nie ograniczają się wyłącznie do inwestowania w recylkulat już istniejący, jakim jest Jurassic Salmon, ale ogólnie pojętą innowacyjną akwakulturę, która nie będzie ograniczać się wyłącznie do hodowli jednego gatunku ryb czy owoców morza - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Tomasz Karapuda, prezes spółki Jurassic Salmon.

Jurassic Salmon: Przecieramy szlaki dla innowacyjnej akwakultury
fot. Jurassic Salmon

Autor: AT, portalspozywczy.pl
Data: 20-02-2019, 14:08

Tomasz Karapuda przyznaje, że początek roku jest dla Jurassic Salmon intensywny.

- Oprócz cotygodniowych ubojów świeżej ryby prowadzimy wiele rozmów z odwiedzającymi nas koncernami czy firmami, które są zainteresowane współpracą. I nie byłoby w tym nic zaskakującego, gdyż takich spotkań notujemy bardzo wiele od samego początku istnienia naszej firmy, ale jest jeden mały wyjątek. Coraz częściej spotykamy się z potencjalnymi partnerami, których zapytania nie ograniczają się wyłącznie do inwestowania w recylkulat już istniejący, jakim jest Jurassic Salmon, ale ogólnie pojętą innowacyjną akwakulturę, która nie będzie ograniczać się wyłącznie do hodowli jednego gatunku ryb czy owoców morza. Pytania często są bardzo ciekawe, maja na celu zweryfikowanie możliwości uczestniczenia wspólnie w podobnych inwestycjach, gdzie niezbędna jest wiedza i doświadczenie, które zdobywamy w Jurassic Salmon od kilku lat. To pokazuje dwie rzeczy. Ogromny potencjał, jaki tkwi w systemach RAS akwakultury na lądzie w przyszłości oraz fakt, że w pewnym sensie Łosoś jurajski przeciera szlaki dla innych na przyszłość, to mnie bardzo cieszy - dodał.

Prezes Jurassic Salmon przyznaje, że rok 2018 był przełomowy dla firmy.

- Zarówno jeżeli chodzi o ilości odłowionej ryby w porównaniu do lat poprzednich, ale także, a może przede wszystkim jej zdecydowanie lepszej jakości. Zbliżamy się powoli do zakładanych liczb, które pierwotnie planowaliśmy w biznesplanie, choć to jeszcze potrwa i na to potrzebujemy czasu. Wreszcie mamy sytuację, gdzie zakładane przez nas prognozy przyrostu czy odłowów biomasy są praktycznie zgodne z rzeczywistością. To daje nam przewagę, aby moc planować i optymistycznie patrzeć w przyszłość. Jeszcze do niedawna nie było to możliwe - mówi Karapuda.

Plany spółki na 2019 rok to przede wszystkim umacnianie marki łososia jurajskiego w Polsce.

- Zależy nam aby dostęp do świeżej, zdrowej ryby był dla każdego. Naturalnie, dostajemy wiele zapytań czy ofert z krajów nie tylko Unii Europejskiej, ale musimy mierzyć siły na zamiary. Nie każdy może kupić łososia jurajskiego. Ogranicza nas ilość, ale też wolimy skupić się na jego jakości. To produkt inny niż wszystkie. Zdecydowanie wyjątkowy. Do tej pory jest dostępny w postaci ultraświeżej, praktycznie dzień po uboju u naszych partnerów czy dystrybutorów. Nasi klienci oczekują już kolejnego kroku, łososia pod innymi postaciami. I to już będzie niebawem, prosimy o cierpliwość. Ta ryba na to po prostu zasługuje - podsumował Tomasz Karapuda.

Więcej o projekcie "Jurassic Salmon" pisaliśmy w ubiegłym roku w tekście: Jurassic Salmon. Pierwsza geotermalna hodowla łososia w Polsce szuka inwestora

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tomasz Karapuda RSS ALERT    /    Jurassic Salmon RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    akwakultura RSS ALERT    /    ryby 2019 RSS ALERT    /    łosoś RSS ALERT    /    łosoś jurajski RSS ALERT    /    hodowla ryb RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.158.107
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.