REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kampanie promocyjne kluczowe dla eksportu!

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-03-2016, 14:36
Kampanie promocyjne kluczowe dla eksportu!
Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (fot. mat.pras.)

Prowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnych jest kluczowym działaniem niezbędnym do „wejścia” i zaistnienia na międzynarodowym rynku mięsa i przetworów mięsnych - przyznaje w rozmowie z naszym portalem Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

REKLAMA

Wiesław Różański wyjaśnia, iż unijna polityka promocyjna prowadzona od kilku lat przez Komisję Europejską nakierowana jest na pomoc podmiotom z sektora rolno-spożywczego w zdobywaniu nowych rynków międzynarodowych, a także umocnieniu na nich swojej pozycji oraz zwiększaniu świadomości konsumentów na temat jakości produktów. 

- Promocja jest bezdyskusyjnie jednym z najważniejszych instrumentów budowania pozycji i wizerunku produktów spożywczych w odniesieniu do polityki zarówno UE, jak i Polski, tak dla samego producenta jak i konkretnej marki i musi być wpisana w strategię rozwoju eksportu na każdym z tych poziomów - mówi prezes UPEMI.

Jak dodaje Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego prowadziła i prowadzi kampanie informacyjno promocyjne na rzecz mięsa wieprzowego i wołowego skierowane na rynki krajów trzecich. 

- Z naszych doświadczeń opartych na realizacji dotychczasowych programów i potwierdzonych w badaniach KE wynika, że działania promocyjne dotyczące świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytwarzanych na bazie tych produktów przynoszą realne, wymierne korzyści dla hodowców i producentów - mówi Różański.

Zdaniem prezesa UPEMI kampanie promocyjne są doskonałym mechanizmem umożliwiającym polskim przedsiębiorcom zaprezentowanie swojej oferty produktowej opartej na dobrym jakościowo surowcu na rynkach zewnętrznych.

- Udział w targach i wydarzeniach wystawienniczych jest niepowtarzalną okazją do poznania potrzeb potencjalnych odbiorców, nawiązania relacji biznesowych oraz zaprezentowania swojej oferty handlowej. Patrząc z perspektywy zrealizowanych kilku kampanii i pozytywnie oceniając ich oddziaływanie na rynkach docelowych podjęliśmy się poprowadzenia działań promocyjnych na nowych dla nas rynkach takich jak, Tajwan, Singapur, Nowa Zelandia, Kazachstan, RPA - zaznacza Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

Zachęcamy do przeczytania pełnej rozmowy z Wiesławem Różańskim - Wiesław Różański, prezes UPEMI - wywiad

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (40 929) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 708 750)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH