Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kampanie promocyjne kluczowe dla eksportu!

  • Autor: RW, portalspozywczy.pl
  • Data: 21-03-2016, 14:36
Kampanie promocyjne kluczowe dla eksportu!
Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (fot. mat.pras.)

Prowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnych jest kluczowym działaniem niezbędnym do „wejścia” i zaistnienia na międzynarodowym rynku mięsa i przetworów mięsnych - przyznaje w rozmowie z naszym portalem Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

Wiesław Różański wyjaśnia, iż unijna polityka promocyjna prowadzona od kilku lat przez Komisję Europejską nakierowana jest na pomoc podmiotom z sektora rolno-spożywczego w zdobywaniu nowych rynków międzynarodowych, a także umocnieniu na nich swojej pozycji oraz zwiększaniu świadomości konsumentów na temat jakości produktów. 

- Promocja jest bezdyskusyjnie jednym z najważniejszych instrumentów budowania pozycji i wizerunku produktów spożywczych w odniesieniu do polityki zarówno UE, jak i Polski, tak dla samego producenta jak i konkretnej marki i musi być wpisana w strategię rozwoju eksportu na każdym z tych poziomów - mówi prezes UPEMI.

Jak dodaje Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego prowadziła i prowadzi kampanie informacyjno promocyjne na rzecz mięsa wieprzowego i wołowego skierowane na rynki krajów trzecich. 

- Z naszych doświadczeń opartych na realizacji dotychczasowych programów i potwierdzonych w badaniach KE wynika, że działania promocyjne dotyczące świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytwarzanych na bazie tych produktów przynoszą realne, wymierne korzyści dla hodowców i producentów - mówi Różański.

Zdaniem prezesa UPEMI kampanie promocyjne są doskonałym mechanizmem umożliwiającym polskim przedsiębiorcom zaprezentowanie swojej oferty produktowej opartej na dobrym jakościowo surowcu na rynkach zewnętrznych.

- Udział w targach i wydarzeniach wystawienniczych jest niepowtarzalną okazją do poznania potrzeb potencjalnych odbiorców, nawiązania relacji biznesowych oraz zaprezentowania swojej oferty handlowej. Patrząc z perspektywy zrealizowanych kilku kampanii i pozytywnie oceniając ich oddziaływanie na rynkach docelowych podjęliśmy się poprowadzenia działań promocyjnych na nowych dla nas rynkach takich jak, Tajwan, Singapur, Nowa Zelandia, Kazachstan, RPA - zaznacza Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego.

Zachęcamy do przeczytania pełnej rozmowy z Wiesławem Różańskim - Wiesław Różański, prezes UPEMI - wywiad

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (8 987) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH