Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Kategoria sztucznych osłonek do wędlin jest mocno rozwojowa - wywiad z przedstawicielem Grupy Nomax

  • Autor: PM, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-05-2017, 11:18
Kategoria sztucznych osłonek do wędlin jest mocno rozwojowa - wywiad z przedstawicielem Grupy Nomax
Marek Stępel, Product Manager w Grupie Nomax

Obserwujemy bardzo silny trend wyróżnienia produktu mięsnego poprzez indywidualnie zaprojektowane opakowanie. Kategoria osłonek sztucznych jest bardzo rozwojowa w tym zakresie. Dają one szeroki i zróżnicowany wachlarz możliwości identyfikacji produktu i wyróżnienia go na rynku. Doceniają to klienci, czyli zakłady mięsne, ale przede wszystkim – zwracają na to uwagę finalni konsumenci wyrobów mięsnych w personalizowanych opakowaniach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Marek Stępel, Product Manager Grupy Nomax.

Jakie są najnowsze trendy w kategorii osłonek do mięs i wędlin? Czy w ogóle możemy mówić o jakiś trendach, nowościach czy jest to może „stabilna” kategoria?

Obecnie wśród naszych klientów obserwujemy bardzo silny trend wyróżnienia produktu mięsnego poprzez indywidualnie zaprojektowane opakowanie. Ponad 80% naszych osłonek zawiera większe lub mniejsze modyfikacje, przez co nie są to już jedynie proste, jednokolorowe osłonki. Nadajemy im dedykowane, indywidualne nadruki, wyróżniający kolor bądź też inny element. Dotyczy to zarówno klientów dużych, którzy w bardzo zaawansowanym stopniu opanowali sztukę marketingu swoich produktów, jak i też tych najmniejszych, którzy dopiero budują rozpoznawalność swoich produktów i wizerunek marki.

Z pewnością kategoria osłonek sztucznych jest bardzo rozwojowa w tym zakresie. Dają one szeroki i zróżnicowany wachlarz możliwości identyfikacji produktu i wyróżnienia go na rynku. Doceniają to klienci, czyli zakłady mięsne, ale przede wszystkim – zwracają na to uwagę finalni konsumenci wyrobów mięsnych w personalizowanych opakowaniach.

Osłonki sztuczne czy naturalne? Które są częściej wybierane przez producentów wędlin i od czego zależy ten wybór?

Jako największy producent osłonek tekstylnych w Polsce musimy podkreślić dużą popularność tak zwanych osłonek sztucznych. Niemniej należy też zauważyć, że rynek osłonek naturalnych jest rynkiem o wiele szerszym, ale też dużo bardziej podatnym na zmiany. Podlega on silnym wpływom światowych cen i podaży jelit naturalnych, jednocześnie odbijając się na rynkach alternatywnych metod pakowania – także sztucznych. Ponadto, osłonki sztuczne mają wiele zalet, których brak naturalnym osłonkom. Dzięki gwarantowanej stabilności i powtarzalności, a także stałej dostępności tych produktów, coraz więcej klientów skłania się ku zastępowaniu osłonek naturalnych sztucznymi. Jest to również powiązanie z postępującą zmianą optyki postrzegania samych opakowań i podkreślania ich funkcjonalności. Poza licznymi zaletami marketingowymi, osłonki sztuczne zapewniają większą trwałość i świeżość produktów niż w przypadku osłonek naturalnych.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.