Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Każdy może zrobić coś dobrego dla branży mięsnej

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 29-10-2015, 14:36
Każdy może zrobić coś dobrego dla branży mięsnej
Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso (fot. Związek Polskie Mięso)

Wszyscy, którzy chcą działać dla dobra branży mięsnej, postępują pozytywnie - podkreśla w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Witold Choiński, prezes Związku Polskie Mięso.

- Jakie są plany Związku Polskie Mięso na najbliższe miesiące?

W tym roku rozpoczęliśmy dwie trzyletnie kampanie promocyjno – informacyjne: „Rozsmakuj w Europie” skierowaną z mięsem wieprzowym na rynek Japonii i Kanady oraz ,,Zasmakuj w Europie” dedykowaną promocji wołowiny na rynku tureckim. Po okresie, kiedy obowiązywał w Polsce zakaz uboju na potrzeby religijne, obecnie znów możemy rozmawiać z partnerami reprezentującymi takie rynki jak Turcja czy Izrael. W tej chwili w tamtym kierunku prowadzony jest już realny eksport. Co więcej, dzięki działaniom zarówno Inspektoratu Weterynarii, jak i naszej organizacji uzyskaliśmy prelisting, co oznacza, że teraz to Główny Lekarz Weterynarii będzie zatwierdzał kolejne firmy do eksportu na Izrael, bez konieczności wizyt lekarzy izraelskich w polskich zakładach.

Ponadto, obecność polskiego mięsa na arenie międzynarodowej wzmacniamy również poprzez kontakty z Ambasadami, dlatego w tym roku zrealizowaliśmy drugą już edycję cyklu ,,Polskie Mięso – Ambrozja Smaku”, czyli spotkania z Parami Ambasadorskimi i towarzyszącym im korpusem dyplomatycznym, podczas którego poprzez warsztaty gotowania i wspólne degustacje opowiadamy o walorach polskiego mięsa.

- Co z aktywnością na rynku krajowym?

W swoich działaniach promocyjno-edukacyjnych nie zapominamy również o krajowym rynku, dlatego też właśnie rusza realizowana przez nas kampania „Moda na wieprzowinę”, która ma na celu przekonać młodego konsumenta do walorów mięsa wieprzowego i uświadomić, że dziś wieprzowina ma znacznie wyższą wartość odżywczą niż 20 lat temu, co udowadniają najnowsze wyniki badań.  Poprzez kampanię telewizyjną, prasową oraz kampanię w internecie, a także działania eventowe w centrach handlowych, chcemy obalić mity na temat ,,niezdrowej” wieprzowiny i pokazać konsumentom, że jest to mięso idealne na co dzień i od święta.

Prowadzimy też promocję z zakresu mięsa drobiowego i dlatego jesienią realizujemy cykl szkoleń kulinarnych dla najwybitniejszych uczniów szkół gastronomicznych. Działamy również w obszarze mięsa wołowego, bowiem podczas realizacji projektu „Szlakiem Polskiego Mięsa” przedstawicielom mediów udowadnialiśmy poprzez wizytę studyjną w zakładzie, prelekcję i warsztaty kulinarne, że polska wołowina może podbić świat. Tych aktywności jest naprawdę bardzo dużo. Jednocześnie nie zaniedbujemy naszych działań statutowych.

- Niedawno swoją działalność rozpoczął Ogólnopolski Cech Rzeźników-Wędliniarzy-Kucharzy. Czy to konkurencja dla pozostałych organizacji branży mięsnej?

Myślę, że wszyscy, którzy chcą działać dla dobra branży mięsnej, postępują pozytywnie. Tak samo jak wśród poszczególnych przedsiębiorstw, tak i wśród organizacji musi być konkurencja. Uważam, że każdy podmiot działający na rzecz sektora mięsnego może zrobić coś dobrego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • modus 25-01-2016, 12:19:
Jakimi kłamstwami chcecie ludzi oszukiwać Mafio Rzeznicza jesteście oszustami i mordercami zwierząt mięso ze zwierząt jest szkodliwe i rakotwórcze są badania WHO I TO JEST PRAWDA

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 640) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.