REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Kierownik Wipasz: Na popularności zyskuje drób paczkowany

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 30-03-2015, 14:27
Kierownik Wipasz: Na popularności zyskuje drób paczkowany
Anna Zielonka, kierownik Działu Marketingu w Zakładzie Drobiarskim Wipasz (fot. mat.pras.)

Głównym trendem na rynku mięsa drobiowego jest stopniowy wzrost popularności mięsa paczkowanego. W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku zainwestowaliśmy w linie naważające i pakujące – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Anna Zielonka, kierownik Działu Marketingu w Zakładzie Drobiarskim Wipasz.

REKLAMA

Wartość i wielkość polskiego rynku drobiu w zeszłym roku wzrosła o około 7 proc. - W tym roku i w latach kolejnych należy się spodziewać dalszego wzrostu, choć jego tempo spadnie – prognozuje Anna Zielonka. - Rentowność w branży drobiarskiej jest na niskim 2-3 proc. poziomie. Są jednak zakłady, które osiągają dużo lepsze wyniki. W kolejnych latach niski poziom rentowności zostanie utrzymany – dodaje.

- Koszty funkcjonowania zakładów wyspecjalizowanych w mięsie drobiowym utrzymują się w ostatnich latach na zrównoważonym poziomie, aby zatem zwiększyć rentowność konieczne jest optymalizowanie produkcji a także jej zwiększanie skali produkcji tak, aby jednostkowy koszt stały uległ zmniejszeniu. Taką strategię stosuje nasza firma. W ostatnich latach postawiliśmy na nowoczesny park maszynowy i zwiększenie mocy ubojowych o ponad 100 proc. - zaznacza kierownik Wipaszu.

Zwraca uwagę, że dla dużych zakładów produkcyjnych wciąż rosnącym kanałem dystrybucji jest eksport. - Jeśli chodzi o rynek krajowy rośnie udział w sprzedaży sieci detalicznych a szczególnie dyskontów. Klienci stopniowo odchodzą od zakupów drobiu na stoisku tradycyjnym na rzecz mięsa paczkowanego promowanego przez sieci – zauważa Zielonka.

Podkreśla też, że zmieniające się potrzeby klientów w zakresie produktu wymagają nowoczesnych a zarazem elastycznych rozwiązań. - Dzięki inwestycji w odpowiedni park maszynowy nasza firma spełnia oczekiwania klientów, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów – akcentuje kierownik Działu Marketingu w Zakładzie Drobiarskim Wipasz.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 371) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH