Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Klucz do sukcesu to zaoferować nie tylko mięso, ale całą wiedzę, jaka za nim idzie

Przykład firmy Elite Expeditions i jej marki handlowej Dziki Trop pokazuje, że rynkowy sukces można odnieść niekoniecznie poprzez wprowadzenie zupełnie nowego produktu. Czasami wystarczy dostarczenie produktu już obecnego na rynku, ale w wyższym standardzie i przy zaoferowaniu atrakcyjnej dla klienta wartości dodanej. O tym, że nie jest to zadanie łatwe opowiada Grzegorz Malec, dyrektor zarządzający Elite Expeditions oraz właściciel sieci sklepów z dziczyzną Dziki Trop.

Klucz do sukcesu to zaoferować nie tylko mięso, ale całą wiedzę, jaka za nim idzie
fot. shutterstock

Dalsza część artykułu (97%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

Dziki Trop RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    Grzegorz Malec RSS ALERT    /    Elite Expeditions RSS ALERT    /    sklepy mięsne RSS ALERT    /    łowiectwo RSS ALERT    /    dziczyzna RSS ALERT    /    sieci handlowe w Polsce RSS ALERT    /    restauracje RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • dyr 2017-12-27 09:09:10
    jaka kwota przychodów, jaka rentowność, aby mówić o sukcesie... ps. cała wiedza = żyło zwierzę, to je zabiliśmy - nie po to aby przeżyć, ale aby było story do delektowania się wartością dodaną

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.91.203.233
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.