Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Konserwy najgorszej jakości znikną z rynku

  • Autor: AT/portalspozywczy.pl
  • Data: 03-04-2017, 10:29
Konserwy najgorszej jakości znikną z rynku
fot. shutterstock

- Dobre jakościowo konserwy powinny zawsze przetrwać. Ludzie ich potrzebują. Zabierają je do pracy albo na biwak. Te najgorsze jakościowo, o zawartości 20 procent mięsa, powoli będą wycofywane. Widzimy, że sieci kupują ich coraz mniej. Był czas, że sprzedawaliśmy tira takiej konserwy na daną sieć. Dzisiaj nikt już nie chce tyle kupić - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Kasprzyk, prezes zarządu firmy Konshurt Spółka z o.o. Sp.k.

Marek Kasprzyk uważa, że spadek popularności nie grozi pomidorom.

- To warzywo, które Polacy chętnie jedzą i zawsze będą jeść np. w postaci zupy. Dlatego z pomidorów  chcemy mieć wszystko, co się sprzedaje. Pomidory importujemy od 2013 roku, a brzoskwiniami handlujemy od 2004 roku. Mamy odbiorców, którzy mają do nas takie zaufanie, że kupią wszystko pod marką MK. Naszą rolą jest dostarczenie produktu w dobrej jakości i cenie. Dla klientów, z którymi handlujemy wiele lat, marka MK stała się jedną z najważniejszych. Kupują bezpośrednio od producenta, właściciela marki w najniższych cenach. I wiedzą, że to będzie dobry jakościowo produkt, bo nigdy się na nim nie zawiedli - dodaje.

Prezes Konshurtu przyznaje, że zamiast paneli konsumenckich i badań, przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek polega na opinii pracowników firmy.

- Nie robimy specjalnych badań. Ważne jest aby obserwować trendy na rynku. Czasem sami klienci podsuwają nam pomysły na produkty, a potem przeprowadzamy w firmie panel degustacyjny. Jeżeli wszyscy pracownicy wskazują, że na przykład mandarynki od danego producenta są dobre, to nam to wystarcza. To jest nasz „panel”. Nie musimy robić drogich badań. Nasze etykiety, gdzie na czarnym tle umieściliśmy czerwony pasek i żółte litery, okazały się strzałem w dziesiątkę. To coś, co zwraca uwagę klienta. Obecnie nie jest nam trudno trafić na półkę u naszych stałych odbiorców. Gorzej jest w przypadku tych, którzy nas jeszcze nie znają - dodaje.

Firma Konshurt działa na rynku od 1990 roku jako wyspecjalizowany importer i dystrybutor konserw drobiowych, mięsnych i rybnych. Od 2000 roku Konshurt sprzedaje towary pod marką własną MK. Firma dysponuje bazą ponad 1,5 tys. odbiorców i każdego dnia sprzedaje ok. 400 tys. sztuk produktów w puszkach. Konshurt dysponuje własnym centrum logistycznym w Częstochowie oraz dwoma magazynami w Koszalinie i w Jarosławiu. Firma posiada także własną flotę samochodową oraz korzysta z usług firm spedycyjnych. W 2016 r. powstała marka żywności dla zwierząt: MK Animals.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (24 073) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH