Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Konshurt: Jesteśmy w stanie konkurować z każdym w Polsce

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-03-2017, 12:46
Konshurt: Jesteśmy w stanie konkurować z każdym w Polsce
Marek Kasprzyk, prezes zarządu Konshurt Spółka z o.o. Sp.k., fot. Konshurt

- Kupujemy duże ilości towaru, mamy jedne z najniższych kosztów utrzymania firmy, własną flotę pojazdów, zero rotacji wśród pracowników. To dlatego jesteśmy w stanie konkurować z każdym w Polsce - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Kasprzyk, prezes zarządu firmy Konshurt Spółka z o.o. Sp.k.

Jak mówi Marek Kasprzyk, Konshurt jest odbiorcą numer jeden w handlu tradycyjnym u każdego producenta, z którym współpracuje.

- Jesteśmy np. największym odbiorcą konserw marki Krakus, pasztetów Profi, Drosed, Drop. Jesteśmy wyspecjalizowani w konserwach, co pozwala nam utrzymać pozycję lidera w dystrybucji konserw na rynku tradycyjnym. Marka MK zapewnia nam w tej chwili 35 proc. obrotu, 65 proc. to produkty pozostałych producentów - dodaje.

Prezes Konshurtu przyznaje, że receptą na sukces rynkowy jest posiadanie produktu w atrakcyjnej cenie, odpowiedniej jakości i z ciekawą szatą graficzną.

- Cena wciąż jest bardzo istotna, zarówno dla klienta końcowego, jak i kupca czy właściciela sklepu, którego trzeba przekonać żeby nasz produkt znalazł się na półce. Najważniejsze jest aby dotrzeć na półkę sklepową poprzez hurtownię i naszych odbiorców. Dlatego zrobiliśmy kampanię reklamową w telewizji żeby ludzie wiedzieli, że MK to jest konkretna marka. Na przykład nasze pomidory mają najlepszą jakość w Polsce. Wiemy to, bo znam Włocha, który je produkuje. To pasjonat, który produkuje je tylko z własnych plantacji pomidorów. Grek, od którego od lat kupuję brzoskwinie, zawsze powtarzał mi: Marek, wygrasz jakością. I rzeczywiście, ludzie kupują nasze brzoskwinie, bo są dobre. Mamy informacje zwrotne od konsumentów, że nasze brzoskwinie rzeczywiście są najlepsze - dodaje.

Kasprzyk przyznaje, że choć produkty pod stworzoną przez niego marką M&K plasują się w niższej kategorii cenowej, to firma ma ambicje rywalizowania jakością z produktami z wyższych półek cenowych.

- Produkty MK są najtańsze na rynku przy zachowaniu najwyższej jakości. Bije to trochę w wizerunek marki, dlatego coraz mocniej w nią  inwestujemy. Kupujemy duże ilości, mamy jedne z najniższych kosztów utrzymania firmy, własną flotę, zero rotacji wśród pracowników. To dlatego jesteśmy w stanie konkurować z każdym w Polsce. Importujemy także produkty pod markami własnymi dla dużych sieci handlowych. Aby wygrać z każdym musimy mieć bardzo dobrą cenę - dodaje.

Przeczytaj cały wywiad z Markiem Kasprzykiem.

Firma Konshurt działa na rynku od 1990 roku jako wyspecjalizowany importer i dystrybutor konserw drobiowych, mięsnych i rybnych. Od 2000 roku Konshurt sprzedaje towary pod marką własną MK. Firma dysponuje bazą ponad 1,5 tys. odbiorców i każdego dnia sprzedaje ok. 400 tys. sztuk produktów w puszkach. Konshurt dysponuje własnym centrum logistycznym w Częstochowie oraz dwoma magazynami w Koszalinie i w Jarosławiu. Firma posiada także własną flotę samochodową oraz korzysta z usług firm spedycyjnych. W 2016 r. powstał brand żywności dla zwierząt: MK Animals.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 268) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.