REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Konshurt: Nasza siła tkwi w handlu tradycyjnym, na sieci przyjdzie czas

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-03-2017, 19:39
Konshurt: Nasza siła tkwi w handlu tradycyjnym, na sieci przyjdzie czas
Marek Kasprzyk, prezes zarządu Konshurt Spółka z o.o. Sp.k., fot. Konshurt

- Handel tradycyjny odpowiada za 80 procent naszej sprzedaży. Mając dość pokaźny zbyt uznaliśmy, że na sieci handlowe przyjdzie jeszcze czas - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Kasprzyk, prezes zarządu firmy Konshurt Spółka z o.o. Sp.k.

REKLAMA

Mimo że Konshurt skoncentrowany jest na handlu tradycyjnym, to konserwy tej marki dostępne są także w sieciach Piotr i Paweł oraz Dino.

- Byliśmy też w Almie dopóki istniała. Jesteśmy obecni także w mniejszych sieciach, jak Społem czy Lewiatan - dodaje Kasprzyk.

Prezes Konshurtu jest zdania, że rynek konserw będzie się zmniejszał, zwłaszcza w najniższej kategorii cenowej. 

- Na pewno konserwy mięsne gorszej jakości za kilka lat zupełnie znikną z rynku. Dlatego wprowadzamy nowe produkty szybko zbywalne o dużej rotacji. Na początku handlowaliśmy wyłącznie konserwami mięsnymi, drobiowymi  i rybnymi. To była nasza główna kategoria i w tym się specjalizowaliśmy - dodaje.

Wśród planów spółki na 2017 rok znajduje się m.in. rozszerzenie asortymentu przetworów pomidorowych.

- Konsument zawsze będzie kupował brzoskwinie czy pomidory. Wprowadziliśmy niedawno sól morską i  himalajską , oliwy, których segment będzie rosnąć, a także olej kokosowy, na który jest ostatnio moda. Będziemy wchodzić w każdy produkt, który możemy kupić najtaniej w Polsce i w dobrej jakości. Nie chcemy rozdrabniać się na zupki w proszku czy galaretki. Przyjęliśmy koncepcję mieć przede wszystkim  „wszystko, co w puszkach”. Najbliższym celem jest posiadać cały asortyment  związane z pomidorami: pomidory suszone, keczupy. Obecnie mamy pomidory całe i krojone, koncentrat i przecier pomidorowy. W 2017 roku wprowadzimy na rynek pomidory suszone i keczupy - dodaje.

Firma Konshurt działa na rynku od 1990 roku jako wyspecjalizowany importer i dystrybutor konserw drobiowych, mięsnych i rybnych. Od 2000 roku Konshurt sprzedaje towary pod marką własną MK. Firma dysponuje bazą ponad 1,5 tys. odbiorców i każdego dnia sprzedaje ok. 400 tys. sztuk produktów w puszkach. Konshurt dysponuje własnym centrum logistycznym w Częstochowie oraz dwoma magazynami w Koszalinie i w Jarosławiu. Firma posiada także własną flotę samochodową oraz korzysta z usług firm spedycyjnych. W 2016 r. powstała marka żywności dla zwierząt: MK Animals.

CENY HURTOWE

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

REKLAMA
REKLAMA
PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 110) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH