Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Konshurt: W branży jest coraz mniej film ze stuprocentowo polskim kapitałem

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-05-2017, 10:12
Konshurt: W branży jest coraz mniej film ze stuprocentowo polskim kapitałem
Marek Kasprzyk, prezes zarządu Konshurt Spółka z o.o. Sp.k., fot. Konshurt

- Jesteśmy przedsiębiorstwem o stuprocentowo polskim kapitale, a coraz mniej mamy takich firm w branży. Gdybym miał do wyboru kupić produkt polski albo zagraniczny to kupię polski, jeśli będzie równorzędny. Wydaje mi się, że każdy ma świadomość, że kupując polskie towary rozwija polską gospodarkę, a kupując zagraniczne, rozwija jakąś inną - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Marek Kasprzyk, prezes zarządu firmy Konshurt Spółka z o.o. Sp.k.

W 1990 roku Marek Kasprzyk rozpoczął handel konserwami jako osoba fizyczna.

- Udało się wykorzystać niszę jaka powstała na rynku w wyniku transformacji. Do dziś konserwy to główny przedmiot działalności firmy. W 2000 roku wprowadziliśmy na rynek markę własną MK. Pierwszymi produktami były tuńczyki w puszkach. W 2004 roku, po wejściu Polski do Unii Europejskiej, rozpocząłem import brzoskwiń, które można już było przywozić bez cła. Później doszły do tego inne owoce, np. ananas - dodaje.

Do dziś Konshurt działa w oparciu o handel tradycyjny. Firma z Częstochowy w niewielkim stopniu obecna jest też na rynkach eksportowych.

- Eksportujemy minimalne ilości, najczęściej do sklepów polonijnych do Wielkiej Brytanii i Irlandii. Kilku klientów mamy na Litwie i w Hiszpanii. Rozpoczęliśmy również rozmowy z Ukrainą. Na dziś nie rozwijamy eksportu, ale w 2017 roku planujemy wystawić się na targach branżowych w Anglii - mówi Kasprzyk.

Jak uzupełnia Maciej Łukaszuk, dyrektor handlowy Konshurtu, firma stawia na długoletnią współpracę z danym producentem.

- Na rynku polskim pojawia się ostatnio dużo firm, które chcą być dostawcami tych samych rzeczy, które oferujemy. Natomiast kompletnie nie idzie to w parze z tradycją wieloletniej współpracy z jednym producentem. Z producentem tuńczyka czy ananasa współpracujemy od 15 lat. Na rynku trzeba sobie wypracować markę i stabilną jakość produktu, co dla niektórych nie jest wcale. Naszym hasłem jeśli chodzi o markę MK jest „Postaw na jakość”. Podkreślamy to na każdym kroku - dodaje.

Firma Konshurt działa na rynku od 1990 roku jako wyspecjalizowany importer i dystrybutor konserw drobiowych, mięsnych i rybnych. Od 2000 roku Konshurt sprzedaje towary pod marką własną MK. Firma dysponuje bazą ponad 1,5 tys. odbiorców i każdego dnia sprzedaje ok. 400 tys. sztuk produktów w puszkach. Konshurt dysponuje własnym centrum logistycznym w Częstochowie oraz dwoma magazynami w Koszalinie i w Jarosławiu. Firma posiada także własną flotę samochodową oraz korzysta z usług firm spedycyjnych. W 2016 r. powstał brand żywności dla zwierząt: MK Animals.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.