Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Konspol: Polscy konsumenci nie doceniają produktów mrożonych

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 18-01-2018, 10:19
Konspol: Polscy konsumenci nie doceniają produktów mrożonych
Konrad Pazgan, prezes Konspolu, fot. Paweł Pawłowski

- Rozwijamy linię produktów z czystą etykietą. Stawiamy na coraz lepsze składy i coraz zdrowsze produkty. Walczymy o produkty mrożone, bo tam najłatwiej uzyskać czysty skład. Problem w tym, że klienci w Polsce wciąż nie doceniają produktów mrożonych. Powoli to się zmienia, bo mamy już sporo mrożonych produktów convenience i chcemy rozwijać tę kategorię - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Konrad Pazgan, prezes Konspolu.

Prezes Konspolu zapewnia, że firma będzie rozwijała swoje portfolio produktowe w kierunku czystej etykiety.

- Stawiamy na coraz lepsze składy i coraz zdrowsze produkty. To przede wszystkim linia Natura, Żarłaki, ale też kiełbaski i wędliny o czystej etykiecie. Staramy się także coraz bardziej rozwijać produkty convenience, czyli nuggetsy, filety panierowane, polędwiczki z jak najczystszymi składami. Walczymy o produkty mrożone, bo tam najłatwiej uzyskać czysty skład. W terminie 20 dni przy temperaturze +8 stopni jest to utrudnione, natomiast przy mrożonce, która jest w dalszym ciągu niedoceniana w Polsce, nie potrzeba żadnych dodatków, tylko produkt się szokowo zamraża. Problem w tym, że klienci w Polsce wciąż nie doceniają produktów mrożonych. Powoli to się zmienia, bo mamy już sporo mrożonych produktów convenience i chcemy rozwijać tę kategorię - przyznaje.

Nowe produkty Konspol testuje w pierwszej kolejności w sieci 13 sklepów firmowych. 

- Robimy bardzo dużo nowości i innowacji. Pokazanie tego naszym klientom jest trudne. Menedżerowie zakupów w sieciach handlowych często mają wątpliwości, czy taki produkt się sprzeda. A gdy wrzucimy to na nasze 12 sklepów i widzimy, że mimo wszystko ludzie to kupują, jest ogromna szansa, że będzie miało to pozytywne przełożenie na duże sieci i dyskonty. Jeżeli produkt się broni i widzimy, że klient po niego wraca, pokazujemy go szerszej grupie - mówi Pazgan.

Produkty, które bronią się na rynku krajowym, Konspol wprowadza także na rynki zagraniczne.

- Jak tylko widzimy, że jakiś produkt broni się na rynku polskim, pokazujemy go na także rynkach ościennych. Rozwijamy obecność w Rumunii, Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Te rynki są u nas trochę niedoceniane. Byliśmy zapatrzeni na Europę Zachodnią: Niemcy, Wielką Brytanię, Francję. A są to rynki bardzo trudne i smakowo nam obce. Natomiast mamy blisko nas kraje o podobnych smakach, gustach i dzisiaj zaczynamy na to mocno zwracać uwagę. Wdrażamy na tych rynkach dużo nowości, promocji, testów, innowacji zarówno z segmentu convenience, jak i wędlin - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (3)

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

  • Polish First! 22-01-2018, 13:20:
Znowu prezes narzeka na Polaków :( Raz mu nie pasuje Polska, innym razem Polacy. Pewnie za chwilę się na nas obrazi, bo za mało kupujemy produktów Konspolu.
  • Szef 18-01-2018, 11:34:
Zapraszamy do współpracy www.Allfood.pl
  • NS 18-01-2018, 10:50:
Kondziu, mów jak jest - nie ma tyle strat

Zobacz wszystkie komentarze (3)

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 501) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.