Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Konspol rozszerza ofertę. Stawia m.in. na produkty convenience

Od kwietnnia Konspol wprowadził linię produktów dla dzieci pod marką Żarłaki. W portfolio znajdują się parówki z kurczaka, polędwica z kurczaka oraz kabanosy z kurczaka. Jak przyznaje Agnieszka Piech, kierownik ds. Marketingu Grupy Konspol, w planach są kolejne nowości asortymentowe.

Konspol rozszerza ofertę. Stawia m.in. na produkty convenience
Agnieszka Piech, szef ds. marketingu Grupy Konspol (fot. Konspol)

Autor: RW,portalspozywczy.pl
Data: 19-04-2016, 10:54

- Oferta Konspolu to odpowiedź na potrzeby konsumentów, coraz częściej poszukujących produktów, które będą nie tylko smaczne, ale przy tym zdrowe i pożywne. Żarłaki zostały przygotowane ze starannie dobranych składników najwyższej jakości i są dostosowane do potrzeb żywieniowych maluchów. Ukochane przez najmłodszych parówki to w marce Żarłaki absolutny hit żywieniowy – aż 100 proc. mięsa z kurczaka - mówi Piech.

Jak dodaje wszystkie produkty z portfolio marki należą do linii Natura, gwarantując tym samym, że są one idealne dla dzieci – nie zawierają dodanych konserwantów, laktozy ani glutenu, co jest niezwykle istotne również dla rodziców dzieci będących na diecie bezglutenowej czy nietolerujących laktozy.

- Planujemy kilka nowości w kategorii mrożonek oraz schłodzonych produktów convenience – to jest bowiem nadal rozwijający się, perspektywiczny rynek. W ofercie znajdą się Zestawy Kibica – przekąski idealne na spotkania towarzyskie i wspólne kibicowanie. Szykujemy również ciekawe propozycje w segmencie dań gotowych. Ale to na razie niespodzianka dla naszych Klientów - mówi kierownik ds. marketingu Konspolu.

Konspol przygotował się już na sezon gillowy, z okazji którego wprowadził do swojej oferty kilkanaście nowych produktów, m.in. kiełbasy, w tym litewską z chrzanem, szwajcarską, musztardową, kiełbaski śląskie, skrzydełka pieczone z kurczaka, mięsa gotowe na grilla oraz do piekarnika – w marynacie meksykańskiej, koperkowo-czosnkowej czy też podudzie w marynacie pikantnej i udo z kurczaka.

Firma ciągle pracuje także nad rozszerzeniem oferty w kategorii wędlin.

- W wędlinach nadal pracujemy nad produktami, które będą wpisywały się w trend poszukiwania żywności zdrowej, bez dodanych konserwantów, bez glutenu. Taką propozycją są produkty dla dzieci Żarłaki - mówi Agnieszka Piech, kierownik ds. Marketingu Grupy Konspol. 

Grupa Konspol jest producentem i przetwórcą kurczaka. Grupa składa się z czterech zintegrowanych firm: Pasz Konspol, Konspol Bis, Konspol Holding oraz Trans Konspol.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Konspol RSS ALERT    /    Agnieszka Piech RSS ALERT    /    nowości produktowe RSS ALERT    /    convenience RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • ja 2016-05-21 10:23:50
    Moje dziecko boi się tych całych Żarłaków. Trzeba było chyba na głowę upaść, żeby umieszczać takie kreatury na produktach dla szkrabów. Przecież trzeba było dać jakieś miłe, puchate, wesołe miśki, a nie jakieś paskudy rodem z Hitchkocka! Młody mi teraz jeść tego nie chce. Muszę szybko wyciągać na talerz, a opakowanie wywalać, żeby nie widział :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.221.75.115
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.