Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Konspol rozszerza ofertę. Stawia m.in. na produkty convenience

  • Autor: RW,portalspozywczy.pl
  • Data: 19-04-2016, 10:54
Konspol rozszerza ofertę. Stawia m.in. na produkty convenience
Agnieszka Piech, szef ds. marketingu Grupy Konspol (fot. Konspol)

Od kwietnnia Konspol wprowadził linię produktów dla dzieci pod marką Żarłaki. W portfolio znajdują się parówki z kurczaka, polędwica z kurczaka oraz kabanosy z kurczaka. Jak przyznaje Agnieszka Piech, kierownik ds. Marketingu Grupy Konspol, w planach są kolejne nowości asortymentowe.

- Oferta Konspolu to odpowiedź na potrzeby konsumentów, coraz częściej poszukujących produktów, które będą nie tylko smaczne, ale przy tym zdrowe i pożywne. Żarłaki zostały przygotowane ze starannie dobranych składników najwyższej jakości i są dostosowane do potrzeb żywieniowych maluchów. Ukochane przez najmłodszych parówki to w marce Żarłaki absolutny hit żywieniowy – aż 100 proc. mięsa z kurczaka - mówi Piech.

Jak dodaje wszystkie produkty z portfolio marki należą do linii Natura, gwarantując tym samym, że są one idealne dla dzieci – nie zawierają dodanych konserwantów, laktozy ani glutenu, co jest niezwykle istotne również dla rodziców dzieci będących na diecie bezglutenowej czy nietolerujących laktozy.

- Planujemy kilka nowości w kategorii mrożonek oraz schłodzonych produktów convenience – to jest bowiem nadal rozwijający się, perspektywiczny rynek. W ofercie znajdą się Zestawy Kibica – przekąski idealne na spotkania towarzyskie i wspólne kibicowanie. Szykujemy również ciekawe propozycje w segmencie dań gotowych. Ale to na razie niespodzianka dla naszych Klientów - mówi kierownik ds. marketingu Konspolu.

Konspol przygotował się już na sezon gillowy, z okazji którego wprowadził do swojej oferty kilkanaście nowych produktów, m.in. kiełbasy, w tym litewską z chrzanem, szwajcarską, musztardową, kiełbaski śląskie, skrzydełka pieczone z kurczaka, mięsa gotowe na grilla oraz do piekarnika – w marynacie meksykańskiej, koperkowo-czosnkowej czy też podudzie w marynacie pikantnej i udo z kurczaka.

Firma ciągle pracuje także nad rozszerzeniem oferty w kategorii wędlin.

- W wędlinach nadal pracujemy nad produktami, które będą wpisywały się w trend poszukiwania żywności zdrowej, bez dodanych konserwantów, bez glutenu. Taką propozycją są produkty dla dzieci Żarłaki - mówi Agnieszka Piech, kierownik ds. Marketingu Grupy Konspol. 

Grupa Konspol jest producentem i przetwórcą kurczaka. Grupa składa się z czterech zintegrowanych firm: Pasz Konspol, Konspol Bis, Konspol Holding oraz Trans Konspol.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • ja 21-05-2016, 10:23:
Moje dziecko boi się tych całych Żarłaków. Trzeba było chyba na głowę upaść, żeby umieszczać takie kreatury na produktach dla szkrabów. Przecież trzeba było dać jakieś miłe, puchate, wesołe miśki, a nie jakieś paskudy rodem z Hitchkocka! Młody mi teraz jeść tego nie chce. Muszę szybko wyciągać na talerz, a opakowanie wywalać, żeby nie widział :)

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 746) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH